دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز.  نرم افزار vidio trim را برای شما دوستان تدارک دیده ایم که یک نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش فایل های ویدیویی استفاده میگردد. از جمله مواردی که میتوان بهش اشاره کرد بریدن قسمت یا به قول معروف پارت های ویدیویی. یعنی به راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار فیلم های خود را ببرید یا سانسور کنید. یا بر روی آن افکت بگذارید. دقت داشته باشید که این نرم افزار نسخه اصل از آندروید مارکت است. و هیچ گونه مشکلی ندارد. نرم افزار بر روی یک گوشی تست شده. هم اکنون میتوانید این نرم افزار بسیار قدرتمند را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

تست شده بر روی : htc sensation

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:26 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزاری را که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزار photo shop است. یکی از محبوب ترین نرم افزار های ویرایشگر عکس. زبان این نرم افزار انگلیسی است و این نرم افزار از تمامی نرم افزار های photo shop موجود در بازار مجزا میشود. هم اکنون میتوانید این نرم افزار محبوب را از وبلاگ موبایل پروگرام دانلود کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

                            

 



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزاری را که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزار ویرایشگر عکس و فوتو است که به راحتی میتوانید با گوشی آندرویدی خود عکس های خود را ویرایش نمایید . این نرم افزار بسیار شبیه به photoshop است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ mobileprograms به راحتی و با لینک مستقیم دانلود کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
                                         



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب