دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید

لمس قوی و به کار گیری سنسور فقط در این بازی!گرافیک این بازی به صورت سه بعدی (3D) است. در این بازی شما باید در مسابقات شرکت کرده و رقیبان خود را شکست دهید یا میتوانید به صورت تک نفره بازی را ادامه دهید.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را به راحتی از وبسایت بدو2آندروید دانلود کنید.

از ویژگی های این بازی عبارت است از:

-گرافیک بسیار زیبا و سه بعدی

-بیش از 180 باشگاه ورزشی بسیار زیبا

-دارا بودن قابلیت توربو

-گرافیکی بودن آن و خارج بودن از حالات کودکانه

                   



ادامه مطلب ...


احتمالا همه ما با نام Trial Xtreme آشنا هستیم. هم اکنون نسخه در فصل سرمای آن یعنی winter با ورژن 2.11  تولید شده است. این نرم افزار به دلیل درخواست کاربران در وبسایت قرار گرفت. دقت فرمایید که این این بازی در فروشگاه آندروید مارکت به صورت رایگان نیست و قیمت آن 4.5 دلار میباشد اما تیم bodo2android این بازی را به صورت رایگان تقدیم کاربران خود میکند. از ویژگی های نسخه جدید این بازی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

دقت فرمایید که این بازی در فروشگاه آندروید مارکت به صورت رایگان نیست بلکه قیمت آن 4.5 دلار میباشد اما به دلیل درخواست کاربران وب سایت تیم bodo2android این بازی را به صورت کاملا رایگان تقدیم کاربران خود میکند.

- اضافه شدن موتور های جدید

- گرافیک نسخه جدید بازی نسبت به نسخه های قبل بهبود یافته است.

- دارای 30 مرحله جذاب و پر هیجان

- سازنده این بازی شرکت Nvidia است و همان طور که میدانیم شرکت Nvidia بازی هایی با گرافیک بسیار بالا تولید میکند.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروبد...

                



ادامه مطلب ...


شنبه 24 دی 1390برچسب:, :: 2:43 ::  نويسنده : amir shirazi

اگر از علاقه مندان به راه سازی و شهر سازی هستید بازیdemolition master 3d   را از دست ندهید. در این بازی باید در جاهای مناسب دینامیت کار بگذارید و شاهد نتیجه و انفجار آن باشید. در هر مرحله تعداد محدودی بمب خواهید داشت پس جای گذاری صحیح بمب ها بسیار مهم است. پس از صاف کردن پستی ها و بلندی ها باید با جرثقیل بزرگ بازی، در جاهای تعیین شده چوب ها و مصالح مختلف قرار دهید.

 

http://www.upsara.com/images/wxgt28w9xan89lfmu0df.jpg

 

 

 

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد



ادامه مطلب ...


شنبه 24 دی 1390برچسب:, :: 2:39 ::  نويسنده : amir shirazi

قلاب ماهی گیری خود را آماده کنید. به نظر این منطقه برای صید ماهی های بزرگ مناسب است. حالا قلاب را با حرکت گوشی در دست، پرتاب کنید. gone fishing بازی زیبا و جالبی است که شما را در نقش یک ماهیگیر قرار می دهد. قلاب شما گوشی شما است. ورژن اول، این قابلیت را به شما می دهد که با صید ماهی های بیشتر امتیاز بیشتری را کسب کنید و به مراحل بالاتر بروید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 

                        http://www.upsara.com/images/lrbpb0lusm1ixpvxaw5.jpg

 

 

                     



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, :: 14:24 ::  نويسنده : armin_tb10

علاقمندان به بازی های موتور سواری حتماً با بازی زیبا و فوق العاده  آشنائی دارند. این بازی زیبا و گرافیکی فوق العاده، با یک محیط کاملاً جذاب مهارت شما را در چندین مسابقه می سنجد. ورژن ۱٫۱۷ این بازی فوق العاده دارای ۶۰ مرحله می باشد که می توانید در مراحل بالاتر موتور سیکلت خود را عوض کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-saamsung galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                     



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, :: 14:16 ::  نويسنده : armin_tb10

بهترین بازی میوه ای جذاب که در آندروید مارکت وجود دارد بازی  است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده است. این بازی به وسیله انگشتان شما بازی می شود و یک بازی کاملا شاداب و جذاب می باشد. این بازی بهترین کارایی را در اجرا دارد و به راحتی در پردازنده های با سرعت پایین اجرا می شود. شما نیز باید با دقت زیاد میوه هائی را که در فضا پرتاب می شوند را با شمشیر خود که به کمک انگشتان شما حرکت می کند را از وسط نصف کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-sasmung galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                  



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:, :: 19:28 ::  نويسنده : armin_tb10

 

با عزض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز. یکی از بازی هایی که به تازگی برای آندروید منتشر شده است، بازی است که دارای گرافیک خیره کننده ای است. در این بازی، ارواح به اسکله شما حمله کرده اند و بازگشت این اسکله به شکوه و جلال اصلی خود به شما بستگی دارد. شما باید با وسایلی مختلفی که در هر مرحله در اختیارتان قرار می دهند، ارواح را نابود کنید و از عبور آنها در مسیر مشخص شده جلوگیری نمایید. دقت کنید که این بازی یکی از جذاب ترین بازی های آندروید است.

 

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s -LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                         



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب