دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 1:3 ::  نويسنده : armin_tb10

www.mediafire.com/نسخه آپدیت شده بازی جذاب Gone Fishing را می تونید از آندروییدها دریافت کنید . در بازی می تونید ماهیگیری واقعی را تجربه کنید و هر چقدر که می تونید ماهی بزرگتر بگیرید .  این بازی دارای ۱۰۰ گونه متفاوت از آبزیان و دارای بیش از ۵۰ طعمه و ابزار ماهیگیری است . بازی Gone Fishing دارای گرافیک خیلی خوب و صداگذاری قابل قبولی است که باعث جذابیت بالای بازی شده است .

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید..

                                         



ادامه مطلب ...


سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, :: 1:31 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. ورژن جدید نرم افزار گوگل مپ را برای شما آماده کزده ایم که به راحتی میتوانید از سایت bodo2android دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s -LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                        

 



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:50 ::  نويسنده : armin_tb10

با عرض سلام خدمت كاربران عزیز. نرم افزار گوگل ارت را برای شما عزیزان محیا كردیم كه شما عزیزان میتوانید به راحتی با استفاده از اینترنت كره زمین را نگاه كنید همراه با جزئیات. این نرم افزار كاملا تست شده و خواهشا سوال نفرمایید. چون بنده خودم armin_tb10 و دوستم mohamaad reza این نرم افزار را تست كردیم و به راحتی در 3 گوشی جواب داد. هم اكنون میتوانید این نرم افزار جالب را از سایت mobileprograms  به راحتی دانلود كنید.

تست شده بر روی گوشیهای : HTC sensation-LG optimus one-Samsung Galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                           



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز و گرامی. برنامه ای را که ما برای شما تدارک دبده ایم برنامه گوگل مپ است و همان طور که میدانید برنامه گوگل مپ یکی از بهترین رانهما هنگام گم شدن است. این نرم افزار گرافیک فوق العاده ای را دارد و خیلی قشنگ از سوی شرکت آندروید طراحی شده است.  و این نرم افزار با پهنای باند GSM  سازگاری کامل را دارد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ mobileprogrms به راحتی دانلود کنید.

تست شده بر روی desire hd, galaxy s, optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                  



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب