دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید

این بازی به شما کمک میکند تا مدیر خوبی برای رستوران باشید.سفارش ها را بررسی کنید و آشپزی کنید.در این بازی شما باید سعی کنید تا غذا را در سریع ترین زمان ممکن به مشتری برسانید.با اینکه شهرت شما افزایش میابد اما باید به استخدام نیروی جدید بپردازید تا کار شما راحت تر شود.البته برای این کار باید پول کافی داشته باشید.هم اکنون میتوانید این بازی را از وبسایت بدو2آندروید دانلود کنید.

تست شده بر روی:htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                             



ادامه مطلب ...


لمس قوی و به کار گیری سنسور فقط در این بازی!گرافیک این بازی به صورت سه بعدی (3D) است. در این بازی شما باید در مسابقات شرکت کرده و رقیبان خود را شکست دهید یا میتوانید به صورت تک نفره بازی را ادامه دهید.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را به راحتی از وبسایت بدو2آندروید دانلود کنید.

از ویژگی های این بازی عبارت است از:

-گرافیک بسیار زیبا و سه بعدی

-بیش از 180 باشگاه ورزشی بسیار زیبا

-دارا بودن قابلیت توربو

-گرافیکی بودن آن و خارج بودن از حالات کودکانه

                   



ادامه مطلب ...


شنبه 24 دی 1390برچسب:, :: 2:43 ::  نويسنده : amir shirazi

اگر از علاقه مندان به راه سازی و شهر سازی هستید بازیdemolition master 3d   را از دست ندهید. در این بازی باید در جاهای مناسب دینامیت کار بگذارید و شاهد نتیجه و انفجار آن باشید. در هر مرحله تعداد محدودی بمب خواهید داشت پس جای گذاری صحیح بمب ها بسیار مهم است. پس از صاف کردن پستی ها و بلندی ها باید با جرثقیل بزرگ بازی، در جاهای تعیین شده چوب ها و مصالح مختلف قرار دهید.

 

http://www.upsara.com/images/wxgt28w9xan89lfmu0df.jpg

 

 

 

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد



ادامه مطلب ...


در یک جنگل تاریک و متروکه، گیر افتاده اید. صداهای مرموز گوش شما را آزار میدهد. باد، وحشیانه به صورت شما تازیانه میزند. شیطان همین نزدیکی است. تنها کاری که از شما ساخته است، فقط فرار کردن است. زیرا چیزی که شما را تعقیب میکند، نزدیک است. خیلی نزدیک. و آن چیز، مرگ است. ترس و وحشت و دلهره های بی پایان را در بازی dead runner تجربه کنید

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

                                                http://www.upsara.com/images/7fthx2qadopsg3ofyqup.jpg

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 24 دی 1390برچسب:, :: 2:22 ::  نويسنده : amir shirazi

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که از سایه یک چیز، بیشتر از خودش ترسیده باشید. اغلب سایه اجسام از خود آنها ترسناک تر است. حال باید در بازی shadow cave، وارد دنیای اعجاب انگیز سایه ها شوید. در مراحل مختلف بازی Shadow Cave، باید شئ نورانی خود را از بین سایه های مرموز عبور دهید. در این بین، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد پس باید خیلی مراقب اطراف خود باشید.

 

http://www.upsara.com/images/s3psy0bm6mrxot0wjyq5.jpg

 

http://www.upsara.com/images/raj650lloh2xqwcsvqm5.jpg

براي دانلود به ادامه ي مطلب مراجعه كنيد...

 



ادامه مطلب ...


بازی  Modern combat3 یک بازی بسیار زیبا و قشنگ و همچنین دارای گرافیک خارق العاده ای است که تیم bodo2android این بازی را همراه با گیم دیتا برای کاربران آماده کرده است. دقت فرمایید که برخی از سایت ها ذکر کرده اند این بازی جنگ بین پاکستان و آمریکا است اما این اشتباه است و این بازی جنگ بین ایران و آمریکا است. این بازی همان بازی Battelfild.3 است اما فقط نامش تغییر کرده است. دقت فرمایید که برای اجرای این بازی باید مراحل زیر را به دلیل فیلتر بودن بازی از سوی جمهوری اسلامی ایران را باید انجام دهید :

1-ابتدا گوشی خود را بر روی Airplane Mode بگذارید2-سپس wifi را روشن کنید و باید به آن وصل شوید.3- باید vpn گوشی خود را به دلیل فیلتر بودن باید فعال کنید که آموزش نحوه فعال کردن vpn بر روی گوشی آندرویدی در سایت ما موجود است.

دقت فرمایید که به دلیل محدود بودن توانایی در سرور های آپلود ما تیم bodo2android فقط گیم دیتای مخصوص این بازی را فقط برای پردازنده Aderno و  رزولوشن htc sensation آماده کرده است. کاربرانی که به از گوشی هایی استفاده میکنند که دارای پردازنده غیر از Aderno است کافی است به ما اطلاع دهید تا در صورت امکان لینک دانلود گیم دیتای آن را برای شما بگذاریم. اما تیم بدو2آندروید گیم دیتای مخصوص Aderno و گوشی htc sensation را با حجم 700 مگابایت آماده دانلود کرده است.

تست شده بر روی: htc sensation-htc Desire HD

بازی بر روی گوشیهای اچ تی سی و htc sensation به صورت فول اسکرین و تمام صفحه است.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                      



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب