دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید
چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, :: 14:9 ::  نويسنده : armin_tb10

مرورگری که به تازگی از طرف شرکت گوگل منتشر شده است که دارای سرعت بسیار بالایی است و بسیار نزدیک به مرورگر دلفین است. به کمک این مرورگر آزادی هایی داشت.اما این مروگر به هیچ عنوان از فیلترینگ عبور نمیکند اما میتوان با نرم افزار بوت به کمک این نرم افزار از فیلترینگ بگذرید.

 
تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s
 
 
لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                              Screenshot PreviewScreenshot Preview



ادامه مطلب ...


جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, :: 18:10 ::  نويسنده : armin_tb10

مرورگری بسیار ساده که امکانات زیادی برای شما فراهم میکند. فقط نکته منفی این است که زبان این مرورگ چینی است و انگلیسی نیست. سرعت بارگذاری صفحات بالا است.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

                        



ادامه مطلب ...


شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 23:6 ::  نويسنده : armin_tb10

مطمئنا مرورگرهای زیادی را بر روی گوشی آندرویدی خود نصب کرده اید. اما همیشه از خود سوال میپرسید که کدام مرورگر بهترین است. ما به شما مرورگر فایرفاکس را معرفی میکنیم. این نرم افزار از Downloder خوبی برخوردار است اما سرعت بارگذاری  صفحات آن معمولی است. سایت bodo2android مفتخر است به عنوان اولین سایت فارسی زبان آندروید این نرم افزار را تقدیم کاربران خود کند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت bodo2android دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                 



ادامه مطلب ...


احتمالا شما بر روی اسمارت فون آندروید خود مرورگرهای زیادی نصب کرده اید.اما وقت خود را بی خود تلف نکنید چون ما به شما یک مرورگر خارق العاده را معرفی میکنیم که دارای همه ویژگی های مورد نظر شما است. این مروگر صفحات را مانند مرورگر opera mobile به راحتی با 2 برابر سرعت بیشتر بارگذاری میکند. همچنین سرعت Downloader این مرورگر بسیار بالا است. و از همه مهم تر این که این مرورگر توانایی عبور از فیلترینگ را به راحتی دارد. فقط نکته قابل تاسف این است که این مرورگر فقط با استفاده از GPRS توانایی عبور از فیلترینگ را دارد و متاسفانه با استفاده از wifi نمیتوانید از فیلترینگ بگذرید. اما به زودی نسخه قدیمی این نرم افزار را که قدرت عبور از فیلترینگ با wifi را دارد را در وبسایت قرار میدهیم.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

             



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 12:42 ::  نويسنده : armin_tb10

حتما شما یکی از کابران opera در نسخه pc هستید.  و مطمئنا از مرورگرهای زیادی بر روی اسمارت فون آندروید خود استفاده میکنید. اما ما به شما opera mobile را پیشنهاد میکنیم. محیط کاربری زیبای یک مرورگر شما را در انتخاب مرورگر مورد نظر خود در بین 40 مرورگر تولید شده برای سیستم عامل آندروید کمک خواهد کرد. opera mobile یکی از مرورگرهایی است که دارای محیط گرافیکی خارق العاده است. این نرم افزار یکی از امن ترین مرورگرهای آندورید است و به هیچ عنوان هیچ هکری نمیتواند اطلاعات شما بدزدد. نسخه جدید این نرم افزار هم اکنون آماده است و شما میتوانید به راحتی آن را از وبسایت bodo2android.com دانلود کنید. این نرم افزار تست شده است دقت داشته باشید که Downloadre این نرم افزار بسیار قوی است و تا حجم 100 MG را بدون گیر کردن دانلود میکند.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

                                        ss-2-320-480-160-0-3ab5109643e70d62b83ed49d1ace1cbcba389305_2.jpg



ادامه مطلب ...


مطمئنا همگی با اسم فایرفاکس روباره آتشین آشنا هستید و تا به حال از این نرم افزار بر روی نسخه pc استفاده کرده اید. هم اکنون نسخه 10 final یعنی آخرین نسخه از این نرم افزار منتشر شده است و تیم bodo2android آن را برای شما کاربران آماده دانلود کرده است. دقت فرمایید که نسخه 10 این نرم افزار در سایر وبسایت های آندروید موجود است اما نسخه final آن حدود 2 ساعت است که منتشر شده است و ما به عنوان اولین وبسایت رسمی آندروید این نرم افزار را برای شما آماده دانلود کردیم. از ویژگی های نسخه 10 فایرفاکس میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

-سرعت بالای بارگذاری فایل های دانلود شده

-سرعت بالای بارگذاری صفحات وب سایت

-اضافه شدن تب های جدید

-نرم افزار به صورت فول اسکرین بر روی تمامی گوشی ها و تبلت های آندروید با هر رزولوشن

-به اشتراک گذاری فایل ها

دقت فرمایید که ما این نرم افزار را تست کردیم. توضیحات بالا فقط ترجمه نرم افزار بود.اما ما به صراحت به شما کاربران عزیز میگوییم که سرعت بارگذاری این مرورگر زیاد خوب نیست اما سرعت دانلود آن بسیار بالا است. به هیچ عنوان دانلود شما قطع نمیشود. ما با استفاده از این نرم افزار یک فایل با حجم 50MG با GPRS و WIFI  دانلود کردیم و به هیچ عنوان به قطعی دانلود برنخوردیم.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                       



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 1:10 ::  نويسنده : armin_tb10

Maxthon Browser یکی از بهترین مرورگر های اندرویدی است که اگر بخواهیم آن را در چند کلمه توصیف کنیم بدین گونه خواهد بود : سریع ، ایمن ، هوشمند و ساده

با استفاده از این برنامه می توانید بوکمارک های خود را بین کامپیوتر و موبایل تان جا به جا کنید . برخورداری از پوسته های مختلف با قابلیت سفارشی سازی از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد . ابزارک فید خوان یکی دیگر نکات قابل توجه در Maxthon Browser می باشد که شما را قادر می سازد از اخبار و مطالب جدید در هوم اسکرین گوشی تان با خبر شوید . مدیریت کننده دانلود این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا فایلهای دانلودی خود را بر اساس معیار های مختلف طبقه بندی کرده و برای دانلود کردن آنها زمانبندی ایجاد نمایید .

تست شده بر روی: htc sensation-sasmung galaxy s
لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                                            Maxthon Browser



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 1:6 ::  نويسنده : armin_tb10

مرورگر اینترنت Boat  اولین مرورگر اندروید است که از دستورات صوتی پشتیبانی می کند. برنامه جستجوی صوتی گوگل برای اینکار لازم می باشد. سرعت ، قدرت و زیبای نرم افزار از ویژگی های آن است.

- مدیریت بوکمارک ها در پوشه ها

- Speed Dial

- آدرس باز هوشمند و جعبه جستجو

-  استفاده از کلید صدا برای جا به جایی تب ها

- پشتیبانی از Adobe Flash Player

- دانلود منیجر

- افکت های انیمیشن و …

 

تست شده بر روی: htc sensation-sasmung galaxy s
لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                            



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 1 دی 1390برچسب:, :: 17:15 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. با bodo2android همیشه به روز باشید.

نرم افزار فایرفاکس 9 را برای شما آماده کرده ایم که حدود 3 ساعت است که از فروشگاه آندروید مارکت بیرون آمده است و ما هم آن را برای شما آماده دانلود کردیم. باز هم شعار ما این است که همیشه با بدو2آندروید به روز باشید. ویژگی های فایر فاکس9 عبارتند از:

1-کارایی و سرعت 2 برابر بیشتر

2-واکنش شدید در مقابل حملات مکرر اینترنتی

3-دارای تب های بیشتر نسبت به نسخه های قبلی این نرم افزار

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                   



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. با استفاده از این مرورگر قدرتمند به راحتی از فیلترینگ بگذرید و یک وبگردی راحت داشته باشید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت bodo2android دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                         



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:, :: 1:4 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار اپرا مینی ورژن بتا را برای شما آماده کرده ایم. دقت فرمایید که این نرم افزار به راحتی از فیلترینگ میگذرد اما به هیچ عنوان بر روی گوشی ها با رام عربی بالا نمیاید و ارور forse close را میدهد. ما این نرم افزار را بر روی 4 گوشی تست کردیم. بر روی 2 تا sensation تست کردیم. یکی رام عربی و دیگری رام اروپایی. گوشی که رام اروپایی داشت به راحتی با وای فای بالا آمد اما اونی که رام عربی داشت ارور forse close را میداد. و گوشیهای دیگر مانند galaxy s و LG optimus one به راحتی جواب داد. البته با رام اصلی. اما اگر گوشی شما بر پایه رام عربی است میتوانید مرورگر bolt را ازو وبسایت ما دانلود کنید. مرورگر bolt بر روی هر گوشی با هر ورژن از آندروید سازگاری دارد.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت bodo2android دانلود کنید.

از ویژگیهای این مرورگر:

1-سرعت بارگذاری دوبرابر

2-سرعت دانلود دوبرابر

3-عبور راحت از فیلترینگ

4-opera store آپدیت شده است.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s -LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                                                             



ادامه مطلب ...


شنبه 21 آبان 1390برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. بالاخره وقت آن فرا رسید تا آدرس حدید سایتمون را به شما بدهیم.www.bodo2android.com است.  تمامی مطالب انتقال یافته   به همین دلیل از امروز پسورد اپیلیکش هایی که براتون میذاریم از این به بعد www.bodo2android.com خواهد بود. نرم افزار فایرفاکس 7 را برای شما آماده کرده ایم که به راحتی میتوانید از سایت ما دانلود کنید.

                                



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار اپرا موبایل نسخه 11.5 آن بالاخره منتشر شد. بهبود هایی نسبت به نسخه قبل خود داشته و سرعت بارگذاری و سرعت دانلود نیز بالا رفته است. اما ما قصد نداریم جهت تبلیغات سایت خودمون الکی از این نرم افزار تعریف کنیم ما این نرم افزار را بر روی 3 گوشی تست کردیم و به راحتی جواب داد. همان طور که میدانید اپرا یکی از بهترین مرورگهای دنیا است.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s -LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                              



ادامه مطلب ...


دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, :: 23:34 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار مرورگ محبوب آندرویدی را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید به راحتی دانلود کنید. نرم افزار خوبی است ولی یه خورده سنگین است. ما این نرم افزار را بر روی گوشی lg optimus one تست کردیم ولی خیلی کند بود.

دانلود این نرم افزار به افرادی که از از گوشیهای دارای cpu 600 استفاده میکنند پیشنهاد نمیشود.

تست شده بر روی: htc sensation -samsung galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                  


 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, :: 23:32 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار مرورگ اینترنت قدرتمند و محافظ در برابر هک را برای شما آماده کرده ایم. دقت فرمایید که مرورگهای زیادی وجود دارند باید ببینید که خودتان با کدام بیشتر راحت هستید.

تست شده بر روی: htc sensation

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                      


 



ادامه مطلب ...


حتما این مطلب را تا آخر بخوانید.

با عرض سلام و خسته نباشی خدمت کاربران mobileprograms عزیز. امروز یک مرورگر خارق العاده را برای شما عزیزان آماده کردیم که میخواهیم به صورت رایگان تقدیم شما کنیم. دقت فرمایید که این مرورگر تمامی سایت های فیلتر شده را باز میکند. هر سایت که دلتان میخواهد را بنویسید این مرورگ به راحتی سایت های فیلترینگ را باز میکند. دقت فرمایید که دقیقا کار همان اپرا مینی را انجام میدهد ولی اسمش فرق میکند. این نرم افزار بر روی آندروید 1.6 و بالاتر قابل اجرا است و با هر رامی اجرا میشود. ما این نرم افزار را بر روی 3 گوشی تست کردیم و روی هر 3 گوشی به راحتی جواب داد. بر روی htc sensation با رام عربی نصب کردیم جواب داد. بر روی گوشی  optimus one و galaxy s با رام اصلی نصب کردیم جواب داد و به راحتی بالا اومد. در ضمن این مرورگ بر روی گوشی htc sensation به صورت تمام صفحه است و  قابلتیت دانلود کردن را هم دارد. بالاخره تمامی مشکلات فیلترینگ همین جا به پایان رسید. این هدیه را امروز ما به شما تقدیم میکنیم.

خواهشا پس از دانلود نرم افزار و نصب بر روی گوشی خود حتما نظرات خود را به ما بگویید.

قابلیت های کلیدی:

-سرعت باور نکردنی دانلود

- سرعت بالای بارگذاری صفحات وب

3-قابلیت resume کردن دانلود ها

4-باز شدن تمامی سایت های فیلتر شده

5- باز شدن سایت های فیلتر شده با سرعت بالا

6- استفاده بر روی wifi و GPRS ایرانسل و همراه اول (تست شده)

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s-LG optimus one

تمامی سایت های فیلترینگ با اسنفاده از این نرم افزار باز خواهد شد. فقط کافی است نرم افزار را نصب کنید و سپس آدرس سایت را وارد کنید.

لطفا برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

             


 



ادامه مطلب ...


حتما این مطلب را تا آخر بخوانید.

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و کاربران عزیز. یک خبر خوش میخواهم به شما بدهم. بلاخاره opera mini از چنگ فیلترینگ ایران درآمد. نرم افزاری است که تمامی سایت های فیلتر را بدون نیاز به VPN به راحتی باز میکند و هیچ مشکلی با GPRS و WIFI  به هیچ عنوان ندارد. یعنی بلاخاره نرم افزار درست شد. به راحتی سایت های فیلتر خود را باز کنید. نرم افزار مرورگر خارق العاده با افزایش سرعت اینترنت. نسخه 6.1 این نرم افزار است که فقط فیلترینگ را به راحتی باز میکند که ما آن را در اختیار شما قرار دادیم. دقت کنید که تمامی ورژن های قدیمی این نرم افزار محبوب opera mini همه نیاز به vpn داشتند ولی این نه. این نرم افزار بر روی 2 گوشی کاملا تست شده و بدون vpn تست شده و راحت جواب داد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار مرورگ حرفه ای را از سایت mobileprograms  به راحتی دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

این نرم افزار مرورگ حرفه ای را تیم mobileprograms برای دانلود به شما پیشنهاد میکند..

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

              



ادامه مطلب ...


با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز. نرم افزار مرورگر حرفه ای آندروید را برای شما دوستان عزیز محیا کرده ایم که بسیار راحت و مفید است. البته لازم به ذکر است که باید خودتون ببینید که بیشتر با کدوم مرورگر راحت تر هستید. این مرورگر آندرویدی هم مرورگر بسیار خوبی است و بسیار سبک و راحت است. میتوانید مرورگ خوبی برای شما باشد. هم اکنون میتوانید این مرورگر زیبا را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation- LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                   



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:34 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. برنماه ای را که ما برای شما تدارک دیده ایم برنامه dolphin browser hd است که برای گوشی های آندروید میباشد. هم اکنون میتوانید این برنامه را از وبلاگ mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

تست شده بر روی گوشی desire hd و galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

                          



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار اپرا 11 را برای شما منتشر کرده ایم و این نرم افزار از فیلترینگ عبور نمیکند ولی امنیت فوق العاده ای دارد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ mobileprograms به احتی و با سرعت با دانلود کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

              



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب