دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید
یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, :: 2:50 ::  نويسنده : amir shirazi

از این پس با کمک  Wallpaper Wizardrii بر تمام والپیپر ها و لایو والپیپر های خود مدیریت کنید و از طریق این نرم افزار والپیپر های خود را تغییر دهید یا ویرایش کنید. میتوانید قسمت های اضافی در عکس ها را برش دهید و سپس به عنوان بک گراند از آن استفاده کنید. Wallpaper Wizardrii بیش از ۱۰ نوع تنظیمات روی عکس انجام میدهد تا آن را کاملا مطابق سلیقه شما در بیاورد.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

                                                 http://www.upsara.com/images/qxcu8la5xq8asde3q5y.jpg

 

 

براي دانلود به ادامه ي مطلب برويد...



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1398برچسب:, :: 17:21 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز و شریف وبسایت بدو2آندروید.شایان ذکر است به دلیل مشکلاتی که وبسایت طی 5ماه گذشته داشت وبسایت به روز رسانی نمیگردید اما به سوالات و مشکلات کاربران به طور کامل جواب داده شد.اکنون تمامی مشکلات حل گردیده و از امرزو 1391/4/19 وبسایت به صورت کامل به روز رسانی و تحت پشتیبانی مدیر و نویسندگان مجرب میگردد. از امروز با سرعت فراوان و پست های با کیفیت وبسایت به روز رسانی میگردد. لازم به ذکر است که قصد ما از تاسیس وبسایت این بوده که از سایر وبسایت های آندرویدی که فقط اسم درکرده اند پیشی بگیریم و از نظر امکانات و سرعت به روز رسانی رتبه اول را به دست آوریم. از امروز مجددا مانند قبل اینور خواهد شد.کاربران عزیز از شما خواهشمندیم که سوالات و مشکلات خود را فقط با مدیران وبسایت بدو2آندروید در میان بگذارید چون در سریع ترین زمان ممکن به آن ها پاسخ خواهیم داد.

با احترام فراوان

مدیر وبسایت



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب