دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید

سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزاری را كه ما برای شما تدارك دیده ایام نرم افزاری است كه با استفاده از این نرم افزار شما عزیزان به راحتی میتوانید بر روی نرم افزار های نصب شده بر روی گوشی خود تسلط داشته باشی. یعنی هم میتوانید به وسیله این نرم افزار برنامه های نصب شده در روی حافظه گوشیتان را به راحتی به sd card كپی كنید یا بر عكس. یا حتی میتوانید آن ها را unistaling كنید و همچنین میتوانید نرم افزار های اضافی را كه درحال اجرا هستند را به راحتی ببندید. این نرم افزار كاملا تست شده است و هیچ گونه مشكلی ندارد و به راحتی كار میكند.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

                                 



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:28 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار ری را که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزار app to sd است و خیلی راحت نرم افزار های خود را به مموری کارت منتقل کنید. این نرم افزار تست شده بر روی گوشی دیزایر اچ دی و گلکسی اس است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ موبایل پروگرام به راحتی دانل.د کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                                      



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب