دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید
پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, :: 2:23 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. بازی بسیار زیبا و جذاب Angry birds این بار با گرافیک HD عرضه میشود. دقت فرمایید که نسخه این بازی گرافیک بالایی دارد مخصوصا در تبلت های 7 یا 8 اینچی که واقعا فرق این بازی HD رو با سایر نسخه های دیگرش نشان میدهد. بازی بسیار زیبا . با گرافیک HD. به راحتی میتوانید بر روی گوشی خود نصب کنید.

تست شده بر روی: just htc sensation ( به صورت تمام صفحه)

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

         



با عرض سلام خدمت کاربران و دوستان عزیز. از امروز به بعد طبق درخواست کاربران عزیز بازی های HD شرکت Gameloft را جهت دانلود در سایت قرار میدهیم. خوب پک ویژه بازی های مخصوص htc sensation در ماه مهر به خوبی به فروش رفته و ما تصمیم گرفتیم که یه چند تا بازی از آن پک را برای دانلود در سایت قرار دهیم. البته این بازی HD جز پک بازی مخصوص htc sensation نیست ولی جز پک ویژه آندروید است. دقت فرمایید که ما این بازی را بر روی دو گوشی تست کردیم. بر روی گوشی htc sensation تمام صفحه نبود یعنی 80 درصد صفحه نمایش را پوشش میدهد. بازی دارای گرافیک خاص و قشنگی است. البته به زودی بازی آسفالت6 مخصوص htc sensation را برای دانلود میگذاریم. اما در گوشی samsung galaxy s به صورت تمام صفحه است. متاسفانه این بازی بر روی گوشی LG optimus one اجرا نشد یعنی اجرا شد و بالا آمد اما بسیار گیر داشت. اما 80 درصد صفحه htc sensation را پوشش میدهد. بازی بسیار جالبی است. بنده خودم شخصا این بازی را تا آخر تمام کردم و 100 درصد مراحل را تمام کردم و همکار عزیزم محمد رضا هم با گوشی samsung galaxy s این بازی را تا آخر تمام کرد. دوستان عزیز اگر میبینید که به جزئیات اشاره میکنیم فقط به خاطر این است که سایت رنگ جدی به خودش نگیره. هم اکنون فایل آماده است و میتوانید لینک دانلود فایل نصبی و گیم دیتای بازی با حجم 120 مگابایت را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

دقت فرمایید که گیم دیتای بازی برای تمامی گوشی ها یکی است. یعنی تمامی گوشی ها باید این گیم دیتا که با حجم 100 مگابایت است را در درون sd cart خود کپی کنند.

فایل نصبی مخصوص سامسونگ Galaxy s رزولشن 800*480

فایل نصبی گوشی  HTC Legend و دستگاه های دیگر HTC رزولوشن (480*320)

فایل نصبی مخصوص htc sensation. البته لازم به ذکر است که نزدیک ترین فایل نصبی برای sensation بوده.

تمامی این فایل های نصبی همراه با یک گیم دیتای مشترک برای دانلود در ادامه مطلب.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxys s-LG optimus one

اگر مطلب زیر را میپسندید بر روی گزینه سبز یک کلیک کنید واگر نمیپسندید بر روی گزنه قرمز کلیک کنید.

راهنمای نصب بازی در ادامه مطلب

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                          



حتما این مطلب را تا آخر بخوانید.

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز. همان طور که قولشو داده بودم بالاخره نرم افزار افزایش صدای آندروید را برای شما کاربران آماده کردیم. دقت فرمایید که این نرم افزار unlock شده یعنی قابل استفاده بر روی گوشیهایی که دارای ورژن آندروید 2.3 میباشد. ما نرم افزار را بر روی گوشی htc desire  که آندروید 2.2 داشت تست کردیم و نصب نشد و سپس گوشی را به ورژن آندروید 2.3 آپدیت کردیم و نصب شد. همچنین ما نرم افزار را بر روی htc sensation-samsung galaxy s تست کردیم و به راحتی جواب داد. این نرم افزار unlock شده یعنی فقط برای کاربرانی قابل استفاده است که گوشی روت شده ندارند ولی ورژن آندروید 2.3 دارند. 

پس از نصب برنامه وارد برنامه شوید. countineu را بزنید. سپس چند تا گزینه همراه با شکل به شما نمایش داده میشود. اگر میخواهید تنظیمات دستی Equalizer را انجام دهید باید بر روی گزینه custom کلیک کرده و Add preset را بزنید و همه را بالا ببرید

تست شده بر روی: (htc sensation-samsung galaxy s -htc Desire (with android 2.3)

قابل اجرا بر روی تمامی گوشی های آندرویدی با ورژن 2.3

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                            



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:, :: 23:14 ::  نويسنده : armin_tb10

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز. نرم افزار بسیار جالب و خطرناکی را که ما برای شما تدارک دیه ایم نرم افزاری است که به وسیله آن میتوانید خود را زلمبی کنید. یعنی میتونادی خود را به شکل شیاطین و ظادم خوار درآورید. دقت فرمایید که این نرم افزار تست شده است و ابتدا شما باید یک عکس از خودتا یا کس دیگه ای بگیرید سپس صبر میکنید. باید به مدت 35 ثانیه صبر کنید تا نرم افزار شما را زامبی کند. نرم افزار خوبی است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار بسیار زیبا و جالب را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

نصب این نرم افزار به افراد زیر 10 سال توصیه نمیشود. حتی نشان دادن این نرم افزار به افراد زیر 10 سال توصیه نمیشود زیرا نرم افزار صدای ترسناکی دارد.

تست شده بر روی: htc sensation -LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                             



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:, :: 23:13 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار جالب و کاربردی نشان دادن دقیق اطلاعات دقیق فیلم ها رو برای شما گذاشتیم. نرم افزار بسیار کاربردی است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                                                 

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:, :: 23:12 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزار فایل منیجر قدرتمند را برای شما آماده کردیم. همان طور که از اسمش پیدا است و امکان ندارد که شما تا به حال اسم این نرم افزار را نشنیده باشیید. این نرم افزار ورژن جدید نرم افزار اکسپلور است قابلیت ارسال فایل با بلوتوث هم دارد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                                  



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 6 مهر 1390برچسب:, :: 23:10 ::  نويسنده : armin_tb10

سلام خدمت دوستان عزیز. ورژن جدید نرم افزار پیانو رو برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که به راحتی میتوانید از سایت mobileprograms دانلود کنید. دقت داشته باشید که این ورژن جدید نرم افزار پیانو است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation.Lg OPTIMUS INE

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                 



ادامه مطلب ...


با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز. طبق قولی که به کاربران داده بودیم یک بازی HD شرکت GAMELOFT را جهت اطمینان به mobileprograms و سایت جدیدمون که تا پایان مهر ماه آدرس جدیدش رو به شما کاربران معرفی میکنیم قرار دادیم. دقت فرمایید که که فایل نصبی و گیم دیتای بازی همگی در یک لینک قرار دارند با حجم 70 مگابایت. این بازی به صورت رایگان تقدیم sensation داران عزیز و همچنین کسانی که از پلتفرم htc و samsung استفاده میکنند تقدیم میشود. دقت فرمایید که این بازی مخصوص sensation است یعنی گیم دیتا مخصوص sensation است و با گیم دیتا های دیگر این بازی فرق میکند. اما ما این بازی را بر روی 2 گوشی امتحان کردین و جواب داد. اولیش htc sensation بود و دومیش هم samsung galaxy s بود. که بر روی هر دو به راحتی جواب داد. این بازی به یک بازی هواپیمایی بسیار زیبا و جذاب هست که آدم رو خسته نمیکنه . بازی در چنیدن مرحله چیده شده و دارای گرافیک بالایی است. اگر در حین نصب بازی مشکلی داشتید کافی است لینک دانلود آموزش نصب بازیهای HD شرکت GAMELOFT رافقط از سایت mobileprograms و bbodo2android است که خوب آموزش دادیم رو دانلود کنید و طبق گفته های ما این بازی گرافیکی رو نصب کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا فایل نصبی و گیم دیتا را کپی نکنید.

لطفا برای دانلود بازی به ادامه مطلب بروید.

این بازی بر روی htc sensation به صورت تمام صفحه است.

دقت فرمایید که این فایل نصبی و گیم دیتا بیه هیچ عنوان برای سونی ارسکسون میباشد اگر این بازی را برای گوشی سونی اریکسون خواستید کافی است به ما اطلاع دهید تا لینک دانلود گیم دیتای مخصوص سونی اریکسون را برای شما در سایت قرار دهیم.

                         



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. طبق درخواست هایی که کاربران داشتند ایا به بعد بازی های زیادی را بر روی سایت قرار میدهیم. مخصوصا بازی های مخصوص htc sensation را. چون مثل اینکه بیشتر افراد بازدید کننده این سایت دارای گوشی htc sensation هستند و همان طور که میدانید هر بازی که از فروشگاه آندروید مارکت بیرون می آید به sensation نمیخورد. اما ما بازی ها رو تست میکنیم و اونهایی که واقعا به sensation میخورند را برای شما میگذاریم. هم اکنون میتوانید این بازی قشنگ را از سایت mobileprograms و bodo2android دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s-LG optimus one

متاسفانه به دلیل به روز بودن بازی کاور ندارد.

                                             



ادامه مطلب ...


با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران محترم. یک فیلم بسیار زیبا و با کیقیت را از کار کردن با اینترنت گوشی htc incredible s و htc desire s برای شما آماده کرده ایم. دقت فرمایید که حجم این فیلم حدود 22 مگابایت است و به مدت 4 دقیقه. در این 4 دقیقه با اینترنت دو گوشی با دقت کار میشود. به نظر من به هیچ عنوان این فیلم زیبا رو از دست ندید. این 4 دقیقه به شما کاربران نشان میدهد که سرعت pinch zoom کدام یک بیشتر است. به هر حال فیلم زیبایی است. هم اکنون میتوانید این فیلم زیبا را از سایت mobileprograms و bodo2android دانلود کنید.

برای اجرای این فیلم نیاز به برنامه km player در کامپیوتر و نیاز به FLV player در گوشی آندروید خود دارید.

پسوند فایل: FLV

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                             



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار جک های غیر اخلاقی را برای شما آماده کرده ایم که داخل این فایل تعداد زیادی جک به زبان انگلیسی وجود دارد. همان طور که خودتان میدانید جک های غیر اخلاقی و من اسم بدش رو نمیارم. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms   و bodo2android دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

 

              



ادامه مطلب ...


تما این مطلب را تا آخر بخوانید.

با سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزاری را که ما برای شما تدارک دیه ایم نرم افزاری است جهت چت کردن با دوستان خود .دقت فرمایید که ما این نرم  افزار را بر روی دو گوشی تست کردیم یعنی فقط توانستیم از طریق wifi و gprs با هم چت کنیم. این نرم افزار بر روی دو گوشی htc sensation و LG optimus one نصب شده بود. یعنی بر خلاف سایت های دیگر که اصلا تا به حال این نرم افزار را بر روی گوشی خودشون تست نکردند و میگوییند که با استفاده از این نرم افزار میتوانید تماس رایگان بگیرید. اصلا امکان نداره یعنی وقتی تماس گرفتید سریع کانکشن قطع میشه. البته این وضعیت در ایران اینطوری است. ولی در خارج میشه تماس رایگان گرفت. اگه شک دارین خودتون امتحان کنید. این نتیجه تست ما بود.

هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms و bodo2android دانلود کنید.

 

 

 

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

با استفاده از این نرم افزار فقط میتوانید از طریق wifi یا GPRS  چت کنید. اما تماس رایگان خیر.

                                                           



ادامه مطلب ...


یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, :: 20:13 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزار تبدیل واحد ها رو براتون آماده کردیم. این نرم افزار به راحتی میتوانید متر را به ساتیمتر و میلی متر و بر عکس تبدیل کند.   هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms و bodo2android دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                                                        



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت دوستان عزیز. 3 نرم افزار ماشین حساب مهندسی را برای شما محیا کرده ایم که امیدواریم که از آن استفاده کنید. دقت فرمایید که 3 نرم افزار ماشین حساب در یک لینک  هستند. نرم افزار خوبی است. ممکنه به درد خیلی ها بخوره. به دلیل گذاشتن کامنت های خصوصی که این نرم افزار را بگذاریم ما هم گذاشتیم.  هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms و bodo2android دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                                              



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. بالاخره مشکل تمامی کاربران ایرانی برای استفاده کردن از آندروید مارکت حل شد. دقت فرمایید که این نرم افزار نسخه 3 نرم افزار بازار است. دقت کنید که این نرم افزار را ما تست کردیم و میشه گفت که گلچینی از آندروید مارکت درون این نرم افزار نهفته شده است. این نسخه از نرم افزار دارای 500 تا اپلیکیشن و شاید هم بیشتر باشد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت bodo2android دانلود کنید. دقت کنید که تمامی فایل ها رو از سایت  mobileprograms به این سایت انتقال دادیم . فقط دقت فرمایید که تمامی پسورد های فایل های موجود در سایت ما همه www.mobileprograms.mihanblog.com بوده به این دلیل که ما یک دفعه ای تصمیم گرفتیم که آدرس سایتمون رو عوض کنیم. به همین دلیل پسورد ها همه mobileprograms است. به امید خدا بعد از تکمیل انتقال کلی پسورد آن عوض شده و به www.bodo2android.loxblog.com تغییر خواهد یافت.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                         



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. بازی را که هم اکنون از فروشگاه آندروید مارکت منتشر شده است را برای شما آماده کردیم. دقت کنید که این بازی حدود 1 ساعت است که از آندروید مارکت بیرون آمده است. و این بازی خیلی جدید هست. بازی را تست کردیم و واقعا اعتیاد آور بود. البتهاگر شما بتوانید با آن بازی کنید. بازی هم اکنون آماده است تا در اختیار شما کاربران قرار گیرد. هم اکنون میتوانید این بازی بسیار زیبا و اعتیاد آور را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تستس شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                         



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 17:20 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار jakwbox را برای شما طبق کامنت های خصوصی که گذاشته بودید تدارک دیدیم. دقت فرمایید که این نرم افزار نسخه اصل از فروشگاه آندروید مارکت است و هیچ گونه مشکلی ندارد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms b دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                       



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 17:19 ::  نويسنده : armin_tb10

سلام میکنم خدمت دوستان عزیز. نرم افزار real player beta را برای شما آماده کرده ایم. تغییراتی نیز داشته. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سات mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: just htc sensation

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                   



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 17:18 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت دوستان عزیز. یک لایو والپیپر برای شما آمده کردیم که یک آکواریوم ماهی را نشان میده. خیلی زیبا است. هم اکنون میتوانید از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                   



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. یک بازی قشنگ برای شما تدارک دیه ایم. اما تیم mobileprograms علاقه ای به گذاشتن بازی های معمولی در سایت را ندارد. اما چون این نسخه از بازی بدون عیب بود یعنی بدون نقص. این بازی نسخه اصلی آندروید مارکت است. هم اکنون میتوانید این بازی را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxys

دقت کنید که برای sensation تمام صفحه نیست.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 17:17 ::  نويسنده : armin_tb10

 
 

سلام میکنم خدمت دوستان عزیز. نرم افزار پلیر قدرتمند flv را برای شما آمده کرده ایم. دقت کنید که این پلیر فقط فقط قادر به پخش فرمت flv خواهد بود و هیچ فرمت دیگری را پخش نمیکند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                             

 



ادامه مطلب ...


سلام میکنم خدمت کاربران عزیز. نرم افزار ترجمه گوگل را برای شما آماده کرده ایم. دقت کنید که برای کار کردن با این نرم افزار نیاز به اینترنت دارید. نرم افزار خوبی برای کسانی است که انگلیسی خوب بلد نیستند. دقت کنید که این نرم افزار google translater است و انتظار نداشته باشید تا تمامی جملات را برای شما دقیق دقیق ترجمه کند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                           



ادامه مطلب ...


حتما این مطلب را تا آخر بخوانید.سلام میکنم خدمت کاربران عزیز. نرم افزاری را که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزاری است جهت تبدیل فرمت های تصویری و صوتی به یکدیگر. دقت کنید که این نرم افزار بر خلاف سایت های دیگر که نرم افزاری شبیه به این نرم افزار وجود دارد و میشه گفت تو همه سایت ها هست نیاز به اینترنت دارد ولی این نرم افزاری را که ما گذاشتیم به هیچ عنوان نیاز به اینترنت ندارد و به صورت کاملا آفلاین convert یا تبدیل میکند. فرمت های قابل تبدیل به یکدیگر عبارتند از: تصویری: mp4.3gp.wmw.avi...... و فرمت های صوتی: mp3.wma ,mp4. دوستان عزیز دقت کنید که این نرم افزار فعلا فقط در سایت ما موجود میباشد و دیگر سایت ها از نرم افزاری شبیه به این نرم افزار را برای دانلود گذاشته اند. این نرم افزار نسخه اصل از آندروید مارکت است. پس خواهشا این نرم افزار را در سایت یا وبلاگ خود قرار ندهید. یا اگر قرار میهید با ذکر منبع قرار دهید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

نرم افزار به هیچ عنوان نیاز به اینترنت ندارد.

                                    



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 17:15 ::  نويسنده : armin_tb10

سلام میکنم خدمت کاربران عزیز. نرم افزار facebook را برای شما محیا کرده ایم.  بسیاری از کاربران تقاضا داشتند تا نرم افزار facebook را قرار بدیم. آخه فیس بوک فیلتر است و الان برای کار با این نرم افزار نیاز به vpn دارید. آموزش درست کردن vpn هم که گذاشتیم. یا vpn را خریداری کنید یا از سایت ها بگیرید. خوب نرم افزار facebook آماده است. هم اکنون میتوانید نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده برروی: htc sensation- LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                               



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. طبق خواسته بعضی از کاربران عزیز نرم افزار talking tom cat2 را برای شما محیا کرده ایم. نسخه اصل از آندروید مارکت است و بدون نقص است. دقت فرمایید که این نرم افزار را بر روی 2 گوشی تست کردیم و نصب کردیم. وقتی بر روی htc sensation نصب کردیم و وارد برنامه شدیم از ما خواست تا یک چیزی را دانلود کند به حجم 13 مگابایت. یعنی اگر دانلود نمیکردیم بالا نمییومد. ولی بر روی galaxy s بدون دانلود وارد نرم افزار شد. دقت کنید که نرم افزار بدون نقص بوده و بر خلاف سایت های دیگر بدون مشکل است. هم اکنون میتوانید نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                 



ادامه مطلب ...


با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران و دوستان عزیز. نرم افزار بریدن قسمتی از موزیک ها رو براتون گذاشتیم که دقت فرمایید این نرم افزار میتوانید موزیک را ببرد یعنی کات کند. شما میتوانید قسمتی از آهنگ را با این نرم افزار ببرید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation- samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                         



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 17:11 ::  نويسنده : armin_tb10

یا سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزاری را که برای شما تدارک دیده ایم نرم افزاری است که شما میتوانید به وسیله آن فیلم تماشا کنید و آهنگ گوش کنید. کلا نرم افزار جامع و همگانی است. دقت داشته باشید که این نرم افزار همین الان از آندروید مارکت منتشر شده است یعنی حدود 30 دقیقه پیش. و تیم mobileprograms این نرم افزار را برای شما آمده کرده. فکر نکنم الان هیچ داخل هیچ سایتی این نرم افزار پیدا نمیشود چون خیلی جدید است.نرم افزار خوبی است.هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلودکنید.

دقت کنید که برای کار با این نرم افزار نیاز به اینترنت دارید.

تست شده فقط بر روی: htc sensation

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                          



ادامه مطلب ...


حتما این مطلب را تا آخر بخوانید.

با سلام خدمت کاربران عزیز. خوب ما یادمون رفت یک چیزی رو خدمت دوستان عزیز عرض کنیم. یعنی وقتی میخواستیم آموزش نحوه اسنفاده از مودم adsl به عنوان wifi برای رفتن به اینترنت از طریق گوشی اچ تی سی رو بگیم یادمون رفت. خوب دوستان عزیز اگر شما از مودم adsl استفاده میکنید و همان طور که ما آموزش دادیم و از طریق کابل گوشی از خود گوشی به اینترنت متصل شدید و میخواهید بازی های گیم لافت را نصب کنید اونوقت باید به آموزش ما نیاز دارید. خوب پس از اینکه از گوشی به اینترنت متصل شدید باید کارهای زیر را به دقت انجام دهید.

ابتدا باید این فایلی را که الان براتون میذاریم رو همین جا دانلود کنید که حجمش 20 کیلوبایت است. تعجب نکنید که چرا اینقدر کم است. ولی با این کم حجم بودنش مشکلات خیلی ها رو رفع کرده. خوب ابتدا این فایل را دانلود کرده و دقت کنید که به هیچ عنوان اسم فایل رو عوض نمیکنید و داخل فایل هم نمیرید و دستکاریش نمیکنید.  پس از اینکه فایل را دانلود کردید اونوقت خود فایل رو داخل مموری کارت گوشی یعنی SD CARD کپی میکنید. توجه داشته باشید که فایل دانلود شده رو در هیچ کدام از پوشه ای درون مموری کارت نریزید. باید داخل خود مموری کارت بریزید. یعنی وارد مموری کارت بشید و paste رو بزنید.  خوب پس از آن وارد بازی گیم لافت شده مثلا بازی NOVA2. وارد بازی میشوید و بازی از شما میخواهد که گیم دیتا را دانلود کند. اونوقت شما دوستان عزیزی که از adsl استفاده میکنید باید گزینه yes را بزنید. حالا دیگه صفحه ای به نام جستجوی wifi باز نمیشه. اون موقع بازی از اینترتی که در دسترس شما است استفاده میکند. از اینترنتی به نام Carrier Network  که همون ADSL است که شما دارید از طریق گوشی وارد اینترنت شدید. خوب اونوقت اگر گیم دیتای بازی را از خود کامپیوتر دانلود کردید باید همان روشی را که گفتم را انجام بدید یعنی به مدت 30 ثانیه باید بذارید بازی دانلود شود تا بازی بتواند پوشه سازی کند و سپس گیم دیتا را کپی کنید. یا اینکه اگر دلتان میخواهد میتوانید گیم دیتا را مستقیما از بازی دانلود کنید. فقط دقت کنید که یک مسئله است که خیلی مهم است که باید در حین دانلود 30 ثانیه ای از بازی یا دانلود کلی از بازی باید mobile network خود را خاموش کنید همون GPRS خودمون.

این بود از آموزش نصب بازی ها ی اچ دی شرکت گیم لافت از طریق مودم ADSL

اگر این مطلب را تازه دیدید یعنی اگر اولین بار است که وارد سایت ما شده اید ابتدا باید آموزش اول یعنی آموزش نحوه استفاده از مودم adsl به عنونا wifi  را که در صفحات قبل است را بخوانید.

دانلود فایل که گفتیم باید در قسمت مموری کارت یا SD CART کپی کنید در ادامه مطلب.

تیم mobileprograms

                                    



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربرن عزیز. مطمئنا شما از اینکه بدون نرم افزار امنیتی در اینترنت به گشت و گذاز میپردازید ناراحت هستید و  حتما میترسید که دیگران شما را هک کنند و به فایل های شما ضربه بزنند. خوب دیگر نیاز نیست که نگران باشید. چون norton هم گوشی شما را در برار حملات اینترنتی محافظت میکند و هم یک آنتی ویروس بسیار قدرتمند است. بنده در آندروید مارکت نگاه میکردم بیش از 1 میلیون کاربر آندرویدی این نرم افزار را دانلود کردند. این نرم افزار قابلیت آپدیت کردن را دارد. دقت کنید که ما نرم افزارها را ابتدا بر روی گوشی خودمان تست میکنیم و اگر خوب بود و جواب داد داخل سایت قرار میدهیم. اگر زمانی میبینید که ما یه خورده در گذاشتن نرم افزار کند هستیم یعنی هر روز 3 تا یا هر دو روز 5 تا به همین دلیل است. وگرنه میبینید که کاربری مشکلی در نصب نرم افزار ندارد چون ما تست میکنیم. خوب هم اکنون میتوانید این نرم افزار بسیار محبوب را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

تست شده بر روی: samsung galaxy s-htc sensation- LG optimus one.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                    



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 17:7 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار آنتی ویروس خوب و قدرتمند را برای شما عزیزان محیا کرده ایم که میتوانید به راحتی دانلود کنید و اسکن کنید. فقط یک نکته که به هیچ عنوان این آنتی ویروس قابلیت آپدیت کردن را ندارد یعنی شما به هیچ عنوان نمیتونید این آنتی ویروس قدرتمند را آپدیت کنید چه با wifi و چه با mobile network یا همون GPRS. ما این نرم افزار را بر روی 2 گوشی تست کردیم و هیچ کدام از این گوشیها قابلیت آپدیت کردن را نداشتند. ولی در کل آنتی ویروس خوبی است. هم اکنون میتوانید این آنتی ویروس قدرتمند را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود کنیید.

این نتایج آزمایش ما از کار کردن با این آنتی ویروس قدرتمند بود.

مزایا:

اسکن قدرتمند و شناسایی ویروس های اسپم و دیگر ویروس ها...

دادن eroor هنگام نصب کردن نرم افزارهایی که استاندارد نیستند.

شناسایی ویروس های درون فایل و اعلام به پاک کردن

معایب:

متاسفانه این آنتی ویروس قابلیت آپدیت شدن را ندارد.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                 



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار رمضان را برای شما محیا کرده ایم. نرم افزاری است که در آن ویژگی های ماه مبارک رمضان و دلیل روزه داشتن و نماز خواندن را به شما میگوید. نرم افزار جالبی است که پیشنهاد میکنم از دست ندید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                   



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 17:5 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. با نرم این نرم افزار wind os را بر روی گوشی آندرویدی خود تجربه کنید. این یک لانچر بسیار زیبا و دوست داشتینی است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

برای نصب این نرم افزار ابتدا باید نرم افزار go luncher را نصب کنید.

                                 



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. لانچر ویندوز موبایل 6.1 را برای آندروید آماده کرده ایم که این لانچر میشه گفت زیبا است. البته لازم به ذکر است که ویجت های زیادی دارد. هم اکنون میتوانید نرم افزار لانچر ویندوز موبایل را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

برای نصب این نرم افزار ابتدا باید نرم افزار go luncher را نصب کنید.

                         



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار هک و ارسال فایل با بلوتوث را برای شما تدارک دیه ایم. نرم افزار بسیار ساده است و با سایر نرم افزارهای دیگر فرق دارد. دقت کنید که کافیست برای اولین بار با این نرم افزار فایلی را به کسی ارسال کنید. اونوقت اسم بلوتوث طرف در لیست هک شده ها قرار خواهد گرفت. اونوقت دفعه بعد دیگه اسم طرف در لیست هک شما است. فقط کافیست زمانی که بلوتوث کسی که شما با این نرم افزار ارسال کردید روشن باشد کافیست بر روی اسم بلوتوث کلیک کنید اونوقت بدون اینکه از طرف چیزی پرسیده شود گوشیش هک میشه. خیلی جالب است. ما این نرم افزار را امتحان کردیم. خیلی جالب است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار محبوب و مشهور را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                     



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. بالاخره وقت آن فرا رسید و همان طور که قولشو داده بودیم آموزش استفاده از مودم adsl به عنوان wifi را برای شما کاربرانی که تقاضا داشتید گذاشتیم. دقت کنید که ابتدا باید نرم افزار مربوطه به نام htc sync که نسخه به روز شده نرم افزار است. دقت کنید که به هیچ عنوان نمیتوانید نسخه به روز شده از نرم افزار htc sync که قابلیت شناسایی گوشی htc sensation را هم داراست را در سایتی پیدا کنید. اما تیم mobileprograms آن را به صورت رایگان تقدیم شما میکند. دقت کنید که ابتدا نرم افزار htc sync را بر روی کامپوتر خود نصب میکنید. که لینک دانلودش در ادامه مطلب است. سپس کابل گوشی اچ تی سی خود را به کامپیوتر خود وصل میکنید. زمانی که وصل کردید اونوقت گوشی از شما 3 سوال میپرسد.

1-htc sync

2-usb tethering

3-internet pass-though

وقتی این 3 سوال را از شما پرسید اونوقت وقتی نرم افزار htc sync را بر روی کامپیوتر خود نصب کردید سپس اون رو اجرا کنید. دقت کنید که ابتدا نرم افزار را بر روی کامیوتر خود نصب کرده و اجرا کنید و سپس کابل usb خود را به کامپیوتر وصل کنید و گزینه سوم یعنی internet pass-though را انتخاب کنید. اونوقت نرم افزار htc sync به راحتی گوشی شما را شناسایی کرده و به راحتی میتوانید وارد اینترنت شوید. دقت کنید که نسخه جدید این نرم افزار برای htc sensation هم است و بنده خودم و همکار عزیزم moein_tb10 عزیز که از امروز مدیر دیگر سایت است با هم امتحان کردیم و هر دو  گوشیمون htc sensation بود. راحت جواب داد. خوب دقت کنید که برای استفاده کردن از مودم adsl به عنوان wifi برای رفتن به اینترنت برای گوشی حتما باید در کنار کامپیوتر خود باشید. یعنی اگر کابل usb گوشی خود را بکنید اونوقت ارتباط شما با اینترنت قطع میشود. خوب اگر کمی در برق کاری ماهر هستید میتوانید چندین سیم 4 متری را به کابل usb  گوشی خود وصل کرده یعنی به آن اضافه کنید و اونوقت با کابل که دراز است دور تا دور خانه را بچرخید به اینترنت بروید. دقت کنید که موقع رفتن به اینترنت با گوشی کامیوتر شما نیز باید روشن بماند و فقط کاربران اچ تی دار میتوانید این کار را انجام دهند چون فقط برند اچ تی سی  دارای قابلیت htc sync است.

خوب این هم آنوزش کامل و به همراه نرم افزار در ادامه مطلب با  حجم 150 مگابایت.

دقت کنید که خواهشا قانون کپی رایت را رعایت فرمااید. تیم mobileprograms برای دسترسی به نرم افزار به روز شده htc sync زحمت زیادی کشیده شده است. یعنی واقعا برای آن وقت گذاشته شده است. حالا شما هم برید بذارید تو سایت یا وبلاگتون. خواهشا یا کپی نکنید یا اگر میخواهید مپی کنید بگید از کجت کپی کردید یعنی منبع سایت ما را اعلام کنید. واقعا زحمت زیادی برای به دست آوردن نرم افزار به روز شده htc sync شده است. چون در سایت های دیگر به هیچ عنوان نمیتوانید نرم افزار htc sync به روز شده را پیدا کنید. میتوانید نرم افزار htc sync را پیدا کنید ولی نمیتوانید به روز شده آن را پیدا کنید. ما بر روی دو تا گوشی  htc sensation امتحان کردیم و راحت جواب داد. پس خواهشا کپی نکیند این تقاضای تیم mobileprograms است.

امتحان شده بر روی دو گوشی htc sensation

لطفا برای دانلود نرم افزار htc sync به ادامه مطلب بروید.

حجم 150 مگابایت در ادامه مطلب

              



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 17:0 ::  نويسنده : armin_tb10

سلام میکنم خدمت کاربران عزیز. نرم افزار نماز را برای شما تدارکد دیه ایم و این نرم افزار زمان دقیق اذان صبح و ظهر و عصر و مغرب را اعلام میکند. ولی برای آپدیت کردن روز ها نیاز به اینترنت دارید. که اونم هزینش 5 تومان است. یعنی 5 تومان از شارژ شما کم میکند. نرم افزار خوبی است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 16:59 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزاری را که گذاشتیم بسیار سودمند است. دقت کنید که این نرم افزار میتوانید طی مدت زمانی که خودتان با این نرم افزار تعیین میکنید گوشیتان را خاموش کند. یعنی کافیست با این نرم افزار ساعت بگذارید. مثالی عرض میکنم اگر شما دارید به موسیقی گوش میدهید و موقع شب نرم افزار را ساعت بگذارید نرم افزار مثلا ساعت 4 صبح گوشی شما رو خاموش میکند. نرم افزار محبوب و مشهوری است. به هیچ عنوان از دست ندید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار محبوب را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                    



ادامه مطلب ...


سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار تست سخت افزار گوشی را برای شما آماده کردیم که علاوه بر مشخصات خود گوشی که در قسمت setiing-about phone وجود دارد چیزهای دیگری هم دارد که مربوط به گوشی شما میباشد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s- LG optimus one

لطفا برای دانلود به اداه مطلب بروید.

 

                                    



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار دیکشنری آکسفورد که دیکشنری بسیار معروفی است را برای شما آماده کردیم. این دیکشنری انگلیسی به فارسی است. پیشنهاد میکنم دانلود کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation - LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

دقت داشته باشد که این دیکشنری قابلیت تلفظ کردن کلمات را دارد.

                            



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 16:56 ::  نويسنده : armin_tb10

سلام میکنم خدمت دوستان عزیز. نرم افزار backup گرفتن از اس ام اس های داده شده توسط خود شما. یعنی میتوانید آن ها را recover کنید. به همین راحتی. البته لازم به ذکر است که امیدوار نباشید تمامی اس ام اس های شما برگردد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب