دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید
جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 16:14 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزاری را كه ما برای شما تدارك دیده ایم نرم افزار پلیر است. این نرم افزار نرم افزار بسیار عالی است. یعنی به جرئت میتوان گفت كه میتواند با رقسب خود یعنی MX vidio player رقابلت كند. این نرم افزار از تمامی فرمت ها پشتیبانی میكند جز یك فرمت كه خود بنده شخصا امتحان كردم. فقط از فرمت mkv پشتیبانی نمیكند كه اونم راه داره. باید كدك مخصوص این نرم افزار را دانلود كنید تا این پلیر بتونه فرمت mkv رو پخش كنه. در ضمن باید ذكر كنم كه این برنامه پلیر فقط قادر به نشان دادن زیرنویس با پسوند srt است. و از هرگونه پسوند زیرنویس با پسوند idx و sub پشتیانی نمیكند. چون بنده خودم شخصا امتحان كردم. پس خواهشا حرف و حدیث برخی سایت هایی كه مینویسند زیرنویس رو پشتیبانی میكنه رو باور نكنید. هم اكنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود كنید.

تست شده بر روی: HTC sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                                       



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:41 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزار MX vidio player را برای شما دوستان عزیز محیا كرده ایم. فقط میخواهیم بگوییم دلیل اینكه این نرم افزار را دیتر از سایت های دیگر در سایت گذاشتیم این بود كه میخواستیم این نرم افزار را به صورت كامل تست كنیم. فقط به این دلیل بود. چون در سایت های دیگر به دلیل تبلیغ سایتشون نوشتند كه این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از زیرنویس فارسی با پسوند srt و idx و sub رو دارد. اینكه پسوند srt رو نشون میده حقیقت كامل است. یعنی زیرنویس با پشوند srt را به راحتی نشون میده ولی فیلم با زیرنویس sub و idx را به هیچ عنوان نشون نمیده. یعنی هیچ راخی هم نداره كه پخش كنه. بنده شخصا خودم امتحان كردم . یعنی هیچ راهی نداره كه پخش كنه. فقط توانایی پخش زیرنویس با پسوند srt را داراست.پس خواهشا حرف بعضی از سایت های دیگر كه قصدشون فقط تبلیغ سایت خودشون است را به هیچ عنوان باور نكیند. البته تیم mobileprograms فقط قصد دارد تا كاربران عزیز را راضی نگه دارد. دلیل تاخیر گذاشتن این نرم افزار هم همین بود. در ضمن این نرم افزار تمامی فرمت های ویدیویی را پخش میكند. مخصوصا فرمت MKV. یعنی هر چیزی بریزید پخش میكند. هم اكنون میتوانید این نرم افزار محبوب را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود كنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s-htc wild fire s- LG  optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

         



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:32 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز و گرامی. نرم افزاری را که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزار rock player است که این نرم افزار برای گوشی های آندرویدی است و مطمئن باشی که یکی از بهترین پلیر های معروف آندروید است و از تمامی فرمت ها پشتیبانی میکنه از جمله معروف ترین آنها که براتون معرفی میکنم . فرمت ها: wmw. mp4. 3gp. dix.xid.vst.vob.flv.swf. و دیگر فرمت ها. هم اکنون میتوانید این برنامه را از وبلاگ mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

تست شده بر روی desire hd , galaxy s , omtinus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز و  گرامی. امیدوار هستم هر جایی که هستید حالتان خوب باشد. برنامه ای را که ما برای شما محیا کرده ایم برنامه Mvidio است که نرم افزاری است که تازه منتشر شده است و ما آن را برای شما به اشتراک میگذاریم. نرم افزاری است که به راحتی پشتیبانی از فایلهای زیرنویس را دارد. و حتی فابل های زیرنویس فارسی را به راحتی و خوانا و بدون درهم ریخته شدن حرف ها نشان میدهد. این برنامه را ما تست کردیم. این برانمه بر روی گوشی Desire HD  و Smsung Galaxy s تست شده و نرم افزار به راحتی کار کرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را به راحتی از وبلاگ mobileprograms دریافت کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                                   



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:0 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. برنامه ای را که ما برای شما محیا کرده ایم برنامه vplayer است که یکی از محبوب ترین پلیرهای آندروید است که اکثر فرمت های موجود را پخش میکند. ما هنگام کارکردن با این نرم افزار این موضوع را متوجه شدیم. نرم افزار زینویس را پخش میکند حتی زیرنویس فارسی را هم به راحتی پخش میکند و مشکلی ندارد. این برنامه را مستقیم بر روی قسمت فون میموری گوشی خود نصب کنید و به هیچ وجه به قسمت Move to sd cart  نبرید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ bodo2android به راحتی و بدون هیچ مشکلی دریافت کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                   



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب