دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید

حتما این مطلب را تا آخر بخوانید

با سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزاری را که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزاری است که شما میتوانید به وسیله آن فایل های خود را با پسوند RAR را از حالت فشرده خارج کنید. دقت کنید که فقط فایل ها با پسوند rar. ما این نرم افزار را امتحان کردیم و این نرم افزار توانست فقط فایل های rar را از حالت فشرده خارج کند و متاسفانه نتوانست فایل ها را با پسوند zip از حالت فشرده خارج کند. فقط یک چیز دیگر مانده که باید حتما به شما عرض کنم. که این نرم افزار فقط فقط با فایل منیجر  ES File Explorer  کار میکند که ما لینک دانلود این فایل منیجر را هم برای شما در ادامه مطلب گذاشتیم. دقت کنید به هیچ عنوان این نرم افزار به غیر از این فایل منیجر با هیچ فایل منیجر دیگری کار نمیکند. ابتدا این فایل منیجر را نصب کنید و سپس نرم افزار unrar pro را نصب کنید.دقت کنید که سایتهای دیگر فقط برای تبلیغات نوشتند که این برنامه قادر به اکسترکت کردن با پسوند zip هم هست. ولی همه این حرف ها الکی هست. ما خودمان تست کردیم و داریم به شما میگوییم. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: samsung galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                       

 

                                      



ادامه مطلب ...


با عرض سلام خدمت دوستان و کاربران عزیز. این بار تغییر و تحولی در سایت انجام دادیم. با اینکه اعلام کرده بودیم این سایت مرجع یعنی بانک نرم افزار سیستم عامل آندروید است. ولی تصمیم گرفتیم از این به بعد هر چیزی که به آندروید مربوط میشه رو براتون به اشتراک بذاریم. نمونش همین فیلمی که الان براتون گذاشتیم. این فیلم مربوط به یکی از گوشیهای محبوب آندروید میشود. خوب بلاخاره نسخه HTC SENSE UI3 برای گوشی دیزایر اچ دی هم نمتشر شد. منظورم آخرین نسخه رابط کاربری htc sense که بر روی htc sensation هست رو میگویم. خوب کیفیت این فیلم بسیار خوب است. فقط باید یک نکته ای رو عرض کنم که فرمت این ویدیویی که ما برای شما آماده کردیم FLV  هستش و شما عزیزان فقط باید برای اجرای این فرمت بر روی کامپیوتر خود از برنامه ای به نام KM player یا Media player کلاسیک استفاده کنید. و همچنین اگر میخواهید بر روی گوشی ببینیدیل باید برنامه را کانورت کنید یا از پلیر محبوب آندرویدی به نام mx vidio player که تو این سایت هم موجود هستش اسفاده کنید. دیگر حرفی نمیزنم تا خودتون این ویدیو زیبا رابط کاربری سنس 3 را بر روی این گوشی تماشا کنید. فقط نظر یادتون نره.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                    



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت دوستان و کاربران عزیز. فیلمی که ما برای شما تدارک دیده ایم فیلی از کار کردن با گوشی بسیار قدرتمند samsung galaxy s2 است که تقدیم شما میشود. دقت فرمایید که این فیلم کیفیتش بالا است و 46 مگابایت حجم دارد. و حدود 13 دقیقه است. فرمت این فیلم FLV هستش و حتما باید برای دیدن این فیلم بر روی کامپیوتر خود از نرم افزار km player وبرای دیدن بر روی گوشی خود از نرم افزار MX vidio player استفاده نمایید که این نرم افزار را در هماین سایت میتوانید دانلود کنید. کار کردن با این گوشی بسیار لذت بخش است. دقت کنید که به زودی فیلمی از کار کردن با گوشی htc sensation در سایت قرار خواهد گرفت. هم اکنون میتوانید این فیلم زیبا را از سایت mobileprograms به راحتی و با لینک غیر مستقیم 4shared دانلود کنید.

کپی فقط با ذکر منبع قابل مجاز است.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                    



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزار مدیریت کل برای دانلود را برای شما عزیزا تدارک دیه ایم. البته این نرم افزار میزان دقیق سرعت دانلود از اینترنت را به شما نشان میدهد. نرم افزار خیلی خوبی است. بنده خودم شخصا تست کردم و دوست عزیزم armin_tb10 عزیز هم تست کردند و هیچ مشکلی نداشت. خیلی خوب بود و حرفه ای هم بود. در ضمن میتوانید به این نرم افزار هم لینک دهید تا این نرم افزار برای شما دانلود کند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار حرفه ای را از سایت mobileprograms  به راحتی دانلود کنید. لینک غیر مستقیم است.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

تست شده بر روی: samsung galaxy s- htc sensation

                                    



ادامه مطلب ...


حتما قبل از دانلود نرم افزار این مطلب را تا آخر بخوانید.

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزاری را که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزاری است که به وسیله آن میتوانید صدای گوشی آندرویدی خود را افزایش دهید. نرم افزار نرم افزاری بسیار خوبی است و میزان صدای گوشی شما را افزایش میدهد فقط نکته اینجاست که این نرم افزار فقط بر روی گوشی های روت (ROOT) شده بالا می آید و اگر در صورتی که گوشی شما روت شده نیست اگر این نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنید مسئولیت نصبش با خودتان است و تیم mobileprograms هیچ مسئولیتی در قبال خرابی گوشی شما ندارد. چون ما نرم افزارهایی را که بر روی سایت قرار میدهیم کاملا تست میکنیم و اگر برای مراحل نصب مشکلی پیش بیاید به شما اطلاع میدهیم.

تست شده فقط بر روی: samsung galaxy s روت شده

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

                              



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت دوستان عزیز. همان طوری که قولشو داده بوده بودم بلاخاره یک فیلم از کار کردن با گوشی فوق العاده htc sensation براتون گذاشتم که خیلی جذاب و دوست داشتنی است. کیفیت این فیلم خیلی خوب است و با فرمت flv میباشد. حجم این فیلم آپلود شده حدود 25 مگابایت میباشد و مدت زمان آن نیز 7 دقیقه میباشد. پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان این فیلم دوست داشتنی را از دست ندید چون خیلی قشنگ است. به زودی یک فیلم بسیار زیبا و با کیفیت بالا از مقایسه 3 گوشی با هم براتون میذاریم. اسم گوشیها عبارتند از: htc sensation-samsung galaxy s-apple iphone4 . به زودی این فیلم که مقایسه بین این 3 گوشی را هنگام کار کردن نشان میدهد را براتون میذاریم. هم اکنون میتوانید این فیلم زیبا را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                 



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 16:26 ::  نويسنده : armin_tb10

با عرض سلام خدمت دوستان و کاربران عزیز.  عزیزانی درخواست آموزش آپدیت گوشیهای آندرویدی را خواستار بودند. البته این کار بسیار آسان است و چندان وقت شما را نمیگیرد. فقط باید کارهایی را که ما به شما میگوییم را دقیقا انجام دهید. خوب ایتدا باید وارد بخش setting شوید سپس باید وارد گزینه About phone شوید . س÷س هم وارد software updates شوید. اونوقت باید گزینه chek now را بزنید. دقت فرمایید که قبل از اینکه میخواهید گزینه chek now را بزنید ابتدا باید یا wifi را روشن کنید یا mobile network را. اگر از mobile network استفاده میکنید باید ابتدا بسته رویایی GPRS را بزنید که کد آن برای سیم کارت اعتباری : ستاره-140-ستاره-3-ستاره-7-ستاره-1ستاره-1-مربع. ابتدا این کد را وارد کنید تا بسته GPRS روزانه برای شما به حجم 125 مگابایت فعال شود سپس  صبر میکنید تا اس ام اس برای شما بیاید. حتما باید دقیق دقیق 1000 تومان شارژ داشته باشید. اونوقت گزینه chek now را میزنید. پس از این که کلیک کردید از شما یک سوال میپرسد که میخواهید از کانکشن wifi استفاده کنید یا از کانکشن های قابل دسترس.  این موضوع را برای دوستانی که از mobile network یا همون GPRS استفاده میکنند میگویم. اونوقت شما گزینه کانکشن های قابل دسترس دیگر را فشار میدهید. اونوقت گوشی شما آپدیت میشود. البته با mobile network ممکن است کمی طول بکشد. چون سرعت واقعا پایینه. ولی اونقدر هم بدک نیست.  اما دوستانی که از wifi استفاده میکنند. آن ها فقط کافیست wifi را روشن کنند و سپس وصل بشن. اونوقت بر روی گزینه chek now کلیک کنند و سپس همانی که گفتم از شما دو تا سوال میپرسد که شما باید گزینه wifi را انتخاب کنید. این هم بود از آموزش ارتقای سیستم عامل گوشی آندرویدی شما عزیزان. خوب دوستانی که میل دارند گوشی خود را آپدیت کنند میتونند آپدیت کنند. دقت کنید همان طور که گفتم باید پیش بروید. میتوانید نظرات خود را در مورد این موضوع بیان کنید. و اگر احیانا مشکل داشتید که گمون نکنم مشکل داشته باشید چون یک توضیح عالی و توپ دادم. اگه مشکل داشتید میتوانید در همین جا با نظراتتون بیان کنید. یا اگر این مطلب به صفحات دیگر رفت میتوانید مشکلات خود را در قسمت پیشنهاد ویژه بیان کنید.

نویسنده این مطلب: armin_tb10-

نظرات خود را بیان کنید. ADMIN عزیز به شما جواب میدهد.

                     

 

 


 



جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 16:25 ::  نويسنده : armin_tb10

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز. 8 walpaper از یک سری دختر خانوم ها براتون گذاشتم که فقط فقط مخصوص رزولوشن 960*540 برای htc sensation است. البته بنده پیشنهاد میکنم فقط sensation داران این را دانلود کنن. چون فقط برای این گوشی به صورت تمام صفحه است. البته بقیه دوستان هم میتوانند دانلود کنند. هم اکنون میتوانید این 8 walpaper  را از سایت mobileprograms به راحتی و با لینک مستقیم دانلودکنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                              



ادامه مطلب ...


با عرض سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزار دیکشنری را برای شما دوستان عزیز تدارک دیده ایم که بدون نیاز به اینترنت میتوانید معنی کلمه مورد نیاز خود را دریابید. این دیکشنری به هیچ عنوان  مشکل ندارد و بدون هیچ رجیستری است. هم اکنون میتوانید این دیکشنری بسیار زیبای  و انگلیسی به فارسی را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

تست شده بر روی: htc sensation-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

                                    

پسورد فایل: www.mobileprograms.mihanblog.com

لینک دانلود مستقیم:

http://20uploads.com/files/1390/shahrivar/aFarsi-v1-0-mobileprograms-mihanblog-com-.zip



ادامه مطلب ...


سلام میکنم خدمت دوستان و کاربران عزیز. بازی بسیار گرافیکی را که ما برای شما تدارک دیده ایم بازی nova2  است. این بازی نسبت به نسخه قبلیش یعنی nova1 بسیار پیشرفت کرده و واقعا بسیار زیبا تر و گرافیکی تر شده. خوب امیدوارم که از این بازی خوشتان بیاید. دقت کنید که به هیچ عنوان نمیتوانید این بازی بسیار محبوب را مخصوص یعنی فقط برای htc sensation پیدا کنید. ما هم فایل نصبی و هم فایل گیم دیتا را مخصوص sensation به شما هدیه میدهیم که فقط کافیست بر روی لینک کلیک کرده و دانلود کنید. از من میشنوید حتما بازی را دانلود کنید چون واقعا میشه گفت شبیه کامپیوتر است. هم اکنون میتوانید این بازی بسیار زیبا را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

راهنمای نصب بازی در ادامه مطلب.

تست شده بر روی: just htc sensation

دانلود بازی همراه با لینک دانلود گیم دیتا به صورت فایل زیپ با حجم 310 مگابایت

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                          



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب