دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید
جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : armin_tb10

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و کاربران عزیز. نرم افزاری را که ما برای شما تدارک دیه ایم نرم افزار player pro است .رم افزار  player pro یک موزیک پلیر حرفه ای برای گوشی های اندروید می باشد که از امکانات پیشرفته ای برخوردار است. دوستانی که زیاد به موزیک گوش می دهند و دوست دارند یک موزیک پلیر قدرتمند و در عین حال زیبا و با امکانات فراوان داشته باشند باید حتما این موزیک پلیر را دانلود کنند و در حین گوش دادن به موزیک خود از امکانات این برنامه لذت ببرند. این برنامه به کاربران خود امکانات زیادی می دهد. از جمله این امکانات عبارتند از :

1-ساخت آلبوم موزیک

2-ایجاد لسیت پخش

3-درج تصویر خواننده

4-پوشه بندی موزیک

5-دانلود موزیک از اینترنت

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                            



ادامه مطلب ...


با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز.  نرم افزار vidio trim را برای شما دوستان تدارک دیده ایم که یک نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش فایل های ویدیویی استفاده میگردد. از جمله مواردی که میتوان بهش اشاره کرد بریدن قسمت یا به قول معروف پارت های ویدیویی. یعنی به راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار فیلم های خود را ببرید یا سانسور کنید. یا بر روی آن افکت بگذارید. دقت داشته باشید که این نرم افزار نسخه اصل از آندروید مارکت است. و هیچ گونه مشکلی ندارد. نرم افزار بر روی یک گوشی تست شده. هم اکنون میتوانید این نرم افزار بسیار قدرتمند را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

تست شده بر روی : htc sensation

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                



ادامه مطلب ...


با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز. اول از همه میخوام یه معذرت خواهی بکنم که بدون خبر 4 روز سایت تعطیل بود. یعنی بچه ها مسافرت رفته بودند. وگرنه ما روزی 3 تا نرم افزار میذاشتیم. حالا دوباره برگشتیم و دوباره سایت به روال عادی خود برگشته. خوب نرم افزاری را که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزار ضبط مکالمات به صورت حرفه ای است. این نرم افزار بر روی 3 گوشی تست شده و هیچ گونه مشکلی در آن یافت نشد. کار با این نرم افزار آسان است و به راحتی برای شما با پسوند mp3 ظبط میکند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار حرفه ای را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

تست شده بر روی: HTC sensation-LG optimus one-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                               



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزاری را كه ما برای شما عزیزان محیا كرده ایم نرم افزاری است كه شما میتوانید به وسیله آن اس ام اس فارسی بدید. یعنی با هر گوشی آندرویدی میتوانید . ولی بنده فكر كنم فقط كاربران اچ تی سی به آن نیاز داشته باشند. اگر در كار كردن با نرم افزار مشكلی داشتین فقط كافیست تو قسمت پیشنهاد ویژه كامنت بگذارید كه من كار با این نرم افزار را بلد نیستم. فقط همینی رو كه گفتم رو تایپ كنید. اونوقت ما برای شما عزیزان توضیح میدهیم. هم اكنون میتوانید ابن نرم افزار را از سایت mobileprograms به راحتی دالنود كنید.

تست شده بر روی:htc sensation

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

                                  



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت كاربران عزیز. نرم افزار كیبورد اچ تی سی را برای ورژن آندروید 1.5 به بالا برای شما دوستان عزیز آماده كرده ایم. این كیبرد خیلی جالب است. و كیبورد اچ تی سی است. مطمئنا از كار كردن با كیبورد اچ تی سی بسیار لذت خواهید برد. هم اكنون میتوانید این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت mobileprograms دانلود كنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

تست شده بر روی: LG optimus one

                             



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 16:14 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزاری را كه ما برای شما تدارك دیده ایم نرم افزار پلیر است. این نرم افزار نرم افزار بسیار عالی است. یعنی به جرئت میتوان گفت كه میتواند با رقسب خود یعنی MX vidio player رقابلت كند. این نرم افزار از تمامی فرمت ها پشتیبانی میكند جز یك فرمت كه خود بنده شخصا امتحان كردم. فقط از فرمت mkv پشتیبانی نمیكند كه اونم راه داره. باید كدك مخصوص این نرم افزار را دانلود كنید تا این پلیر بتونه فرمت mkv رو پخش كنه. در ضمن باید ذكر كنم كه این برنامه پلیر فقط قادر به نشان دادن زیرنویس با پسوند srt است. و از هرگونه پسوند زیرنویس با پسوند idx و sub پشتیانی نمیكند. چون بنده خودم شخصا امتحان كردم. پس خواهشا حرف و حدیث برخی سایت هایی كه مینویسند زیرنویس رو پشتیبانی میكنه رو باور نكنید. هم اكنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود كنید.

تست شده بر روی: HTC sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                                       



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت كاربران عزیز. نرم افزاریهایی كه ما برای شما دوستان عزیز تدارك دیده ایم كلیه نرم افزارهای بانكهای موجود در كشورمان است. یعنی از یك لینك استفاده كردیم و تمامی نرم افزارهای بانك ها از جمله تجارت و ملت و ملی و صادرات و كشاورزی و پارسیان را برای شما عزیزان قرار دادیم. دقت داشته باشید كه سایت های دیگر تمامی این نرم افزارها را هر كدوم از یكی از این نرم افزارها را یك لینك كرده اند تا تعداد پست های سایتشان زیاد شود. اما تیم mobileprograms تمامی بانكها را در یك لینك در آورده و تقدیم شما میكند. چون هدف ما رضایت شما است. دیگر نیاز نیست تك تك نرم افزارهای بانك را دانلود كنید. فقط با یك كلیك تمامی بانك های موجود در ایران را دانلود كنید. هم اكنون میتوانید برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

تست شده بر روی:samsung galaxy s

                          



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت دوستان عزیز. این بار دوست عزیزم armin_tb10 به بنده گفتند عكسهای گوشی evo 3d را برای شما عزیزان محیا كنم. چون واقعا همكار عزیزم عاشق برند اچ تی سی هستند. اگه میبینیدد اینقدر خودمونی صحبت میكنم چون دوست دارم این سایت عین سایت های دیگر نباشد كه اگر كاربران سوال داشتند به سوالات شما جواب ندهد. ما این را دوست نداریم. و دوست داریم تا كاربران سایت ما از سایت ما رضایت داشته باشند و احساس خودمانی كنند. وگرنه جدی صحبت كردن كه دیگه كار نداره. . اما دوستم armin_tb10 گفتند كه فعلا عكسهای گوشی evo 3d بذارم.خوب ما هم به حرفش احترام گذاشتیم.  حالا نمیدونم چرا ایشون اینقدر عاشق برند اچ تی سی هستند.اما دوست عزیزم armin_tb10 خودشون بسیار جدی آدم جدی هستند.  . 28 عكس آماده است. هم اكنون میتوانید این 28 عكس زیبا را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود كنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                                       



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت دوستای گلم. بنده armin_tb10 هستم و نرم افزار 4 كیبرد را برای شما كاربران محبوب گذاشتم. دقت كنید كه 4 كیبورد در یك فایل لینك شده و برای شما آماده شده است. فقط ببینید از این 4 كیبوردی كه برای شما آماده كردیم  2 تا از كیبورداش بدون دیكشنری است. یعنی اصلا و ابدا اذیت نمیشوید. اس ام اس راحت بدید و هر كاری كه خواستید بكنید. در ضمن یك سری از كیبوردهای فارسی دیگری هم هستند كه میتونید هنگام رفتن به اینترنت از آند هم استفاده كنید. كه آن هم به زودی در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم. حال میتوانید 4 نرم افزار كیبورد را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود كنید.

تست شده بر روی گوشیهای: htc sensation

نسخه آندروید 2.1 و بالاتر

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

                                   

 

 

                                     



ادامه مطلب ...


با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز. نرم افزار دفترچه تلفن به صورت سه بعدی برای شما دوستان عزیز تدارك دیده ایم. كه این نرم افزار یكی از محبوب ترین نرم افزار های موجود در آندروید ماركت است. نرم افزار جالبی است. امید ما این است كه از این نرم افزار خوشتان بیاید. ما كه در هنگام كار كردن با آن لذت بردیم. هم اكنون میتوانید این نرم افزار جالب و دوست داشتنی را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود كنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                              



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب