دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز. نرم افزاری را كه ما برای شما دوستان تدارك دیده ایم نرم افزار تبدیل عكس به كارتون است. این نرم افزار خیلی حرفه ای است. بیشتر فقط برای مسخره بازی است. خوب هم اكنون میتوانید این نرم افزار محبوب را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود كنید.

تست شده بر روی: htc sensation- samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                                



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 16:6 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت دوستان عزیز. امیدوارم حالتون خوب باشه. ازتون میوام كه تا آخر این مطلب را بخوانید چون خیلی مهم است. نرم افزاری را كه ما برای شما عزیزان تدارك دیده ایم نرم افزار best dictionary است. كه با حجم 26 مگابایت عرضه شده است. دقت كنید كه این دیكشنری یك دیكشنری كاملا جامع است. یعنی یك دیكشنری كامل كامل است. حتی برای شما تلفظ به زبان آمریكایی و انگلیسی هم میكند. این نرم افزار ویژه سایت mobileprograms است و مطمئن باشی خیلی محبوب است. سایت mobileprograms این دیكشنری را به صورت رایگان تقدیم شما میكند. دقت كنید كه نصب كردن این دیكشنری به این آسانی ها هم نیست. هنگامی كه فایل را دانلود كردید در پوشه ای كه باز میكنید یك راهنمای نصب وجود دارد كه اسمش learn است. یعنی وقتی فایل را باز میكنید برای نصب دیكشنری باید ابتدا آیكون learn را باز كنید آموزش را به دقت بخوانید سپس نصب كنید. ما این نرم افزار را بر روی دو گوشی htc sensation و LG optimus one تست كردیم  و جواب داد. فقط میگویم نصبش زیاد سخت نیست اما باید به دقت تك تك مراحلی را كه ما برای شما در هنگام نصب نوشتیم و آموزش دادیم را بخوانید. دقت كنید این نرم افزار بدون كاور است چون فعلا در هیچ سایتی موجود نمیباشد.این دیكشنری به جرئت میشه گفت بهترین دیكشنری تولید شده توسط شركت آندروید است. هم اكنون میتوانید این دیكشنری را از سایت mobileprograms دانلود كنید.

تست شده بر روی گوشیهای: htc sensation - LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه بروید

                                 



ادامه مطلب ...


 
 

با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز. عزیزانی که درخواست کرده بودند نرم افزار تشخیص دست خط را براشون بذاریم بلاخاره گذاشتیم. دقت کنید که این برنامه یک کیبورد است که قابلیت تشخیط دست خط را هم دارد. نرم افزار خیلی خوبی است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

تست شده بر روی: LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                         

 



ادامه مطلب ...


با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز. نرم افزارهایی را که ما برای شما تدارک دیده ایم مجموعه نرم افزارهای مربوط به آندروید مارکت است که متاسفانه به دلیل تحریم کشور عزیزمون از طرف شرکت گوگل که کاربران اینترنتی متاسفانه نمیتوانند به غیر از vpn به آندروید مارکت وصل شوند به همین دلیل تیم mobileprograms تصمیم گرفت تا این مجموعه نرم افزاری را به صورت رایگان تقدیم شما کند. دقت داشته باشید که در این لینکی که ما به شما میدهیم 8 نرم افزار موجود میباشد که فقط برای شما در نظر گرفته شده است. شما عزیزان با استفاده از این 8 نرم افزار میتوناید نرم افزارهای خود را از آندروید مارکت دریافت کنید. بنده پیشنهاد میکنم که نرم افزار new android market را بر روی گوشی خود نصب کنید. دقت داشته باشید برای استفاده از نرم افزار applanet حتما باید از wifi استفاده کنید و به هیچ عنوان این نرم افزار با mobile network کار نمیکند. appplanet یک سایت دقیقا شبیه آندروید مارکت است که به جای گنجایش 265 هزار تا نرم افزار 14 هزار نرم افزار دارد.  دقت داشته باشید که شما در هیچ سایتی نمیتونید این 8 تا نرم افزار آندروید مارکت را در یک لینک پیدا کنید. خوب نرم افزار applanet و new android market بر روی سه گوشی تست شده است و دقیقا جواب داد. هم اکنون میتوانید این پک نرم افزار آندروید مارکت را به صورت رایگان از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: HTC sensation-LG optimus one-samsung galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                             



ادامه مطلب ...


با عرض سلام خدمت کاربرا عزیز. نرم افزار لانچر زیبای آندروید 2.3 را برای شما تدارک دیده ایم که واقعا این نرم افزار بسیار زیبا است. همچنین گرافیک خوبی هم برای آن در نظر گرفته شده است. دقت کنید که برای نصب این نرم افزار باید نرم افزار go luncher را اول بر روی گوشی خود نصب کنید و بعدش این نرم افزار را نصب کنید. که نرم افزار go luncher در همین سایت موجود است و به راحتی میتوانید دانلود کنید. هم اکنون میتوانید از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده فقط بر روی: samsung galaxy s-LG optimus one

                                  



ادامه مطلب ...


با عرض سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزاری را که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزاری است جهت اکسترکت کردن فایل هایی که دانلود میکنید. این نرم افزار آخرین نسخه یعنی چهارمین نسخه است که تقدیم شما میگردد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                     



ادامه مطلب ...


با عرض سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار جالی را که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزار تماس جعلی با خودتان است. به نظر ما این نرم افزار خیلی جالب است. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار با خوتان تماس جعلی داشته باشید. فقط کافیست ساعت و روز اسم تماس گیرنده و تکرار زنگ را به این نرم افزار بدهید تا این نرم افزار برای شما زنگ بزند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms fi vhpjd nhkg,n ;kdn.

تست شده بر روی: HTC sensation- Samsung galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                                    



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز نرم افزاری را که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزاری است که شما با استفاده از آن میتوانید به خودتان اس ام اس جعلی بدهید. این نرم افزار بیشتر برای کارهای مهم به درد شما میخورد. مثلا شما با کسی قرار دارید و دوست ندارید سر قرار بروید اونوقت نرم افزار را تنظیم کنید تا در فلان ساعت با اسم طرف به شما اس ام اس بدهد اونوقت وقتی اس ام اس به شما رسید و  بخونید و به طذف دروغ بگویید که یه کار فوری برام پیش اومده. اگر میبینید این جوری صحبت میکنم فقط به خاطر این است که  سما احساس سردی در سایت نکنید. فقط کافیست اسم طرف و ساعت و روز  را به این نرم افزار بدهید تا این نرم افزار به شما اس ام اس جعلی بدهد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

تست شده بر روی: samsung galaxy s- HTC sensation-

                                      



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت كاربران عزیز. نرم افزاری را كه تیم mobileprograms برای شما محیا كرده نرم افزار فایل منیجر است. دو تا فایل منیجر برای شما تدارك دیده ایم كه مطمئن باشی از بهترین مدیر پرونده های آندروید است. قابلیتی كه این این دو نرم افزار دارند و از سایر فایل منیجرهای دیگر مجزا میكند قابلیت ارسال با بلوتوث است.  لینك كاملا سالم و صحیح است. این 2 نرم افزار بر روی دو 4 گوشی به طور كامل تست شده و جواب داده. هم اكنون میتوانید این دو نرم افزار مدیر پرونده قدرتمند را از وبلاگ mobileprograms به راحتی وبا سرعت بالا دانلود كنید.

گوشیهای تست شده: htc sensation-galaxy s-LG optimus one-

                               

                               



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت كاربران و دوستان عزیز. نرم افزاری را كه ما برای شما تدارك دیده ایم نرم افزاری است برای خواندن و ویررایش فایل های آفیس. یعنی شما دوستان میتوانید به راحتی فایلهای آفیس را در پلتفرم آندرویدی خود به راحتی بازكنید. كار با این نرم افزار بسیار ساده و راحت است. فقط دقت كنید دوستانی كه از گوشی آندرویدی شركت اچ تی سی استفاده میكنند به هیچ عنوان این نرم افزار را دانلود نكنند. چون گوشیهای اچ تی سی خودشون ویرایشگر و مرورگر آفیس دارند و اگر شما عزیزانی كه برند اچ تی سی دارید این نرم افزار را دانلود كنید جایگزین آقیس خود گوشی میشود. پس خواهشا این كار رو انجام ندید. با تشكر

تست شده بر روی: samsung Galaxy s - LG optimus one(p500)

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                       



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب