دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید
جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:50 ::  نويسنده : armin_tb10

با عرض سلام خدمت كاربران عزیز. نرم افزار گوگل ارت را برای شما عزیزان محیا كردیم كه شما عزیزان میتوانید به راحتی با استفاده از اینترنت كره زمین را نگاه كنید همراه با جزئیات. این نرم افزار كاملا تست شده و خواهشا سوال نفرمایید. چون بنده خودم armin_tb10 و دوستم mohamaad reza این نرم افزار را تست كردیم و به راحتی در 3 گوشی جواب داد. هم اكنون میتوانید این نرم افزار جالب را از سایت mobileprograms  به راحتی دانلود كنید.

تست شده بر روی گوشیهای : HTC sensation-LG optimus one-Samsung Galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                           



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:49 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت كاربران عزیز. حدس بزنید چه نرم افزاری را برتون محیا كرده ایم؟ نرم افزار LG OPTIMUS HOME LAUNCHER كه واقعا یك نرم افزار خارق العاده حرفه ای است و جای هیچ گونه حرف و حدیثی نیست. اگر از محیط كاربری گوشیتون حالتون بهم میخوره اینجاست كه ال جی به شما كمك میكند. برای مثال عرض میكنم اگر شما كسی تبلت با مارك آركوس داره و حالش از محیط كاربری این تبلت به هم میخوره فقط كافیست این نرم افزار را بر روی تبلت خودش نصب كنده تا با محیط كاربری ال جی كار كنه و ازش لذت ببره. فقط من به هیچ عنوان نصب این نرم افزار را به دوستانی كه گوشی آندرویدی اچ تی سی دارند توصیه نمیكنم. چرا؟ چون اچ تی سی محیط كاربری اش htc sense است. و همان طور كه اطلاع دارید htc sense بهترین محیط كاربری جهان شناخته میشود. و من نصب این نرم افزار را بر روی پلتفرم اچ تی سی توصیه نمیكنم. البته به زودی قرار است نسخه كامل htc sense برای تمامی گوشی های آندرویدی منتشر شود.یعنی شما هر گوشی آندرویدی كه میخرید انگار دارید با محیط كاربری اچ تی سی كار میكنید. به محض آمدن نرم افزار htc sense برای گوشیهای آندرویدی تیم mobileprograms آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد.

تست شده بر روی گوشی های: Samsung Galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

        



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:47 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت كاربران عزیز. نرم افزاری ویندوز فون 7 را برای شما محیا كرده ایم كه براحتی میتوانید دانلود كنید. این نرم افزار شبیه ساز ویندوز فون 7 در آندروید است. یعنی فقط ظاهر ویندوز فون 7  در آندروید است. البته خودم با ویندوز فون 7 موافق نیستم ولی به دلیل اصرار بعضی از دوستان این نرم افزار را برای شما عزیزان میذارم تا بتوانید به راحتی از سایت mobileprograms  دانلود كنید.

تست شده بر روی گوشی های LG optimusm onep-samsung galaxy s-htc sensation

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

                            



ادامه مطلب ...


سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزاری را كه ما برای شما تدارك دیده ایام نرم افزاری است كه با استفاده از این نرم افزار شما عزیزان به راحتی میتوانید بر روی نرم افزار های نصب شده بر روی گوشی خود تسلط داشته باشی. یعنی هم میتوانید به وسیله این نرم افزار برنامه های نصب شده در روی حافظه گوشیتان را به راحتی به sd card كپی كنید یا بر عكس. یا حتی میتوانید آن ها را unistaling كنید و همچنین میتوانید نرم افزار های اضافی را كه درحال اجرا هستند را به راحتی ببندید. این نرم افزار كاملا تست شده است و هیچ گونه مشكلی ندارد و به راحتی كار میكند.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

                                 



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:41 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزار MX vidio player را برای شما دوستان عزیز محیا كرده ایم. فقط میخواهیم بگوییم دلیل اینكه این نرم افزار را دیتر از سایت های دیگر در سایت گذاشتیم این بود كه میخواستیم این نرم افزار را به صورت كامل تست كنیم. فقط به این دلیل بود. چون در سایت های دیگر به دلیل تبلیغ سایتشون نوشتند كه این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از زیرنویس فارسی با پسوند srt و idx و sub رو دارد. اینكه پسوند srt رو نشون میده حقیقت كامل است. یعنی زیرنویس با پشوند srt را به راحتی نشون میده ولی فیلم با زیرنویس sub و idx را به هیچ عنوان نشون نمیده. یعنی هیچ راخی هم نداره كه پخش كنه. بنده شخصا خودم امتحان كردم . یعنی هیچ راهی نداره كه پخش كنه. فقط توانایی پخش زیرنویس با پسوند srt را داراست.پس خواهشا حرف بعضی از سایت های دیگر كه قصدشون فقط تبلیغ سایت خودشون است را به هیچ عنوان باور نكیند. البته تیم mobileprograms فقط قصد دارد تا كاربران عزیز را راضی نگه دارد. دلیل تاخیر گذاشتن این نرم افزار هم همین بود. در ضمن این نرم افزار تمامی فرمت های ویدیویی را پخش میكند. مخصوصا فرمت MKV. یعنی هر چیزی بریزید پخش میكند. هم اكنون میتوانید این نرم افزار محبوب را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود كنید.

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s-htc wild fire s- LG  optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

         



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:40 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت كاربران عزیز. امیدوارم حالتان خوب باشد. این نرم افزار یرا كه ما برای شما تدارك دیده ایم نرم افزاری است جهت صحبت كردن با روبایت. نرم افزار خیلی قشنگی است. یعنی با این نرم افزار به راحتی میتوانید كار كنید. فقط كافیست یه چیزی به زبان بیاورید تا این ربات باهوش آن را برای شما تكرار كنید. نرم افزار بسیار زیبایی است. البته چند نرم افزار دیگر هم شبیه این نرم افزار موجود است. اما این نرم افزار در سایت های دیگر كمتر موجود است. یعنی تیم mobileprograms ترجیح داد این نرم افزار را برای شما تدارك ببیند. البته توجه كنید قصد نداریم كه از خودمان تعریف كنیم. هم اكنون میتوانید این نرم افزار بسیار جالب را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود كنید.

تست شده بر روی: HTC sensation-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرماید.

                                   



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزاری را كه ما برای شما تدارك دیده ایم نرم افزاری است جهت نشان دادن دقیق میزان درصد باطری گوشی آندرویدی شمااست. كار با این نرم افزار بسیار آسان است. هم اكنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود كنید.

تست شده بر روی: samsung galaxy s-htc sensation-LG optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراحعه فرمایید.

                                   



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت دوستان و كاربران عزیز و گرامی. امیدواریم هر جایی كه هستید حالتان خوب باشی. یه سوپرایز دیگری كه تیم mobileprograms برای شما عزیزان تدارك دیده همینی است كه دارید میبینید. بهترین عكسهای گوشی htc sensation  را برای شما دوستان عزیز محیا كرده ایم . دقت داشته باشید هنگامی كه دارید اكستركت میكنید یك عكس موجود در این پوشه است كه كه حجم آن حدود 17 مگابایت است. یعنی از این 32 مگابایتی كه اكستركت كردید 34 عكس با حجم 16 مگابایت است و 1 عكس با حجم 17 مگابایت است كه اون یك عكس هم هدیه ویژه تیم mobileprograms به شما دوستان عزیز است. بالاترین كیفیت عكس از گوشی htc sensation است. تا پایان ماه مبارك رمضان كه حدود 10 روز دیگه هم باقی مانده است سوپرایزایدیگری هم برای شما عزیزان داریم. فقط دقت كنید كه موقغ اكستركت كردن پوشه حتما باید از یك برنامه به نام winrar استفاده كنید چون مطمئنا بدون این برنامه خیلی طول میكشد. خوب ما نرم افزار winrar 4 هم برای شما عزیزان در ادامه مطلب گذاشتیم. جدید ترین نسخه برنامه winrar از سوی شركت بزرگ مایكروسافت است كه لینك دانلود این برنامه در ادامه مطلب موجود است. هم اكنون میتوانید این 35 عكس زیبای گوشی htc sensation و برنامه winrar v.4 را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود كنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                        



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:37 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت كاربران عزیز. امیدوارم حالتون خوب باشد. خوب نرم افزاری را كه ما برای شما محیا كرده ایم نرم افزاری است كه شما عزیزان همگی با آن آشنایی دارید. البته مطمئنا این نرم افزار بر روی تمامی گوشیهای آندرویدی نصب است. اما مسئله اینجا است كه اینجا ایران است و این نرم افزار به وسیله GPRS ایران فعال نمیشه. یعنی نمیتونید به وسیله نرم افزار youtube خود گوشی كه از پیش نصب شده است وارد youtube شوید و فیلم مورد علاقه خود را تماشا كنید. بنابراین شما عزیزان باید به محض اینكه این نرم افزار را دانلود كردید موقعی كه میخواین نصب كنید باید این نرم افزار را جایگزین نرم افزار youtube داخل خود گوشی كنید. یعنی چی؟ یعنی اینكه هنگام نصب نرم افزار youtube پیغامی ظاهر میشود و از شما میخواهد كه آیا به گوشی این اجازه را میدهید كه این نرم افزار جدید youtube را با نرم افزار youtube موجود در خود گوشی جا به جا كنم؟ شما باید گزینه yes را بزنید. این نرم افزار تست شده است و هیچ گونه مشكلی ندارد. بنده خودم گوشی samsung galaxy s دارم. و همكارم جناب armin_tb10 هم گوشی htc sensation دارند و مدیر آپلود اپیلیكیشن جناب پوریادانشجوهم LG optimus one دارند. كه روی تمامی این گوشی ها به راحتی جواب داد. هم اكنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms به راحتی دانلود كنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

تست شده بر روی: LG OPTIMUS ONE- HTC SENSATION-SAMSUNG GALAXY S

                                   



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز و گرامی. امیدوارم هر جا که هستید حالتان خوب باشد. بازی معروفی را که ما برای شما تدارک دیده ایم و بهاشتراک گذاشته ایم بازی پرندگان عصبانی است که در فصل تابستان  است و شما باید آن پرندگان را نجات دهید. میدانید که این بازی هر 3 ماه به هر 3 ماه نسخه جدیدش منتشر خواهد شد و ما هر وقت نسخه جدید این بازی آمد آن را برای شما به اشتراک میگذاریم. مطمئنباشی که از  انجام این بازی خسته نخواهید شد و برعکس از آن لذت کافی را میبرید. همان طور که ما از انجام آن بازی لذت بردیم. واقعا بازی لذت بخش است . ما که این طور فکر میکنیم. بعد از دانلود بازی از سرور وبلاگ نظر خود را به ما اعلام کنید. هم اکنون میتوانید این بازی را از وبلاگ mobileprograms به راحتی دانلود کنید. امید ما این است که با دانلود این بازی لذت کافی را از آن ببرید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

            



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب