دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید
جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:34 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. برنماه ای را که ما برای شما تدارک دیده ایم برنامه dolphin browser hd است که برای گوشی های آندروید میباشد. هم اکنون میتوانید این برنامه را از وبلاگ mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

تست شده بر روی گوشی desire hd و galaxy s

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

                          



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:32 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز و گرامی. نرم افزاری را که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزار rock player است که این نرم افزار برای گوشی های آندرویدی است و مطمئن باشی که یکی از بهترین پلیر های معروف آندروید است و از تمامی فرمت ها پشتیبانی میکنه از جمله معروف ترین آنها که براتون معرفی میکنم . فرمت ها: wmw. mp4. 3gp. dix.xid.vst.vob.flv.swf. و دیگر فرمت ها. هم اکنون میتوانید این برنامه را از وبلاگ mobileprograms به راحتی دانلود کنید.

تست شده بر روی desire hd , galaxy s , omtinus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز و گرامی. برنامه ای را که ما برای شما تدارک دبده ایم برنامه گوگل مپ است و همان طور که میدانید برنامه گوگل مپ یکی از بهترین رانهما هنگام گم شدن است. این نرم افزار گرافیک فوق العاده ای را دارد و خیلی قشنگ از سوی شرکت آندروید طراحی شده است.  و این نرم افزار با پهنای باند GSM  سازگاری کامل را دارد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ mobileprogrms به راحتی دانلود کنید.

تست شده بر روی desire hd, galaxy s, optimus one

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                  



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:28 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار ری را که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزار app to sd است و خیلی راحت نرم افزار های خود را به مموری کارت منتقل کنید. این نرم افزار تست شده بر روی گوشی دیزایر اچ دی و گلکسی اس است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ موبایل پروگرام به راحتی دانل.د کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                                      



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:26 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزاری را که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزار photo shop است. یکی از محبوب ترین نرم افزار های ویرایشگر عکس. زبان این نرم افزار انگلیسی است و این نرم افزار از تمامی نرم افزار های photo shop موجود در بازار مجزا میشود. هم اکنون میتوانید این نرم افزار محبوب را از وبلاگ موبایل پروگرام دانلود کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

                            

 



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:25 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. شما عزیزان با استفاده از این نرم افزار میتوانید فایل های زیپ بسازید یا فایل های زیپ خود را اکسترکت کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                                           



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزار اپرا 11 را برای شما منتشر کرده ایم و این نرم افزار از فیلترینگ عبور نمیکند ولی امنیت فوق العاده ای دارد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ mobileprograms به احتی و با سرعت با دانلود کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

              



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. نرم افزاری را که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزار ویرایشگر عکس و فوتو است که به راحتی میتوانید با گوشی آندرویدی خود عکس های خود را ویرایش نمایید . این نرم افزار بسیار شبیه به photoshop است. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ mobileprograms به راحتی و با لینک مستقیم دانلود کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
                                         



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:20 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خمت کاربران عزیز. نرم افزار امنیت موبایل را برای شما دوستان تدارک دیده ایم. نرم افزار به طور رایگان تقدیم حضور شما میشود. این نرم افزار امنیت گوشی شما را هنگام گشت و گذار در اینترنت و غیره به طور کلی بالا میبرد و حتی قابلیت آپدیت کردن هم دارد. هما اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ mobileprograms به راحتی دانلود کنید

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                                        



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزاری را كه ما برای شما تدارك دیده ایم نرم افزاری است جهت  مخفی سازی در فایل منیجر خود. یعنی با استفاده از این نرم افزار میتوانید به راحتی تمامی فایلهای موجود در فایل منیجر خود را به راحتی قفل بگذارید یا آنها را hideen (مخفی) كنید. این نرم افزار به صورت رایگان از طرف انجمن mobileprograms در اختیار شما قرار میگیرد. كار با این نرم افزار بسیار  آسان بوده و نیاز به هیچ توضیحی ندارد. هم اكنون میتوانید این 2 نرم افزار را از وبلاگ mobileprograms به راحتی و با لینك مستقیم دانلود كنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                                    



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب