دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید
جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:16 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افرای را كه برای شما تدارك دیده ایم نرم افزاری است كه شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید فایل های جاوا را بر روی گوشی آندرویدی خود به راحتی نصب كنید. از قبیل نرم افزار هایی كه با پلتفورم آندروید مشكل اساسی دارند مثل اپذا مینی كه به هیچ وجه در آندروید با كانكشن ایران وصل نمیشود. تیم mobileprograms این نرم افزار را به صورت رایگان به شما عرضه میكند. هم اكنون میتوانید ایبن نرم افزار را به صورت رایگان دریافت كنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                                           



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:13 ::  نويسنده : armin_tb10

 

با سلام خدمت کاربران عزیز و گرامی. امیدوارم حالتان خوب باشد. نرم افزاری که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزار Numbuzz است. فکر میکنم اکثر شما دوستان با این نرم افزار به قدر کافی آشنا باشی. شما عزیزان میتوانید خیلی راحت به وسیله این نرم افزار با دوستانتان در ارتباط باشی و با آنها صحبت کنید. به جرات میشه گفت که بعد از نرم افزار یاهو مسنجر پرطرفدار ترین نرم افزار چت دنیا برنامه Numbuzz است. این نرم افزار به خوبی بر روی گوشی های آندروید از نسخه 2.1 و بالاتر جواب میده و نسخه آندروید 1.5 . 1.6 بالا نمی یایید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ mobileprograms دانلود کنید. امید ما این است که با دانلود  این نرم افزار لذت کافی را از آن ببرید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

                                    



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز و  گرامی. امیدوار هستم هر جایی که هستید حالتان خوب باشد. برنامه ای را که ما برای شما محیا کرده ایم برنامه Mvidio است که نرم افزاری است که تازه منتشر شده است و ما آن را برای شما به اشتراک میگذاریم. نرم افزاری است که به راحتی پشتیبانی از فایلهای زیرنویس را دارد. و حتی فابل های زیرنویس فارسی را به راحتی و خوانا و بدون درهم ریخته شدن حرف ها نشان میدهد. این برنامه را ما تست کردیم. این برانمه بر روی گوشی Desire HD  و Smsung Galaxy s تست شده و نرم افزار به راحتی کار کرد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را به راحتی از وبلاگ mobileprograms دریافت کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                                   



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز و گرامی. امیدوارم هر جا که هستید حالتان خوب باشد. همان طور که قولشو داده بودم شما عزیزان هر چیز که مربوط به گوشی ها میشود را میتوانید در این وبلاگ پیدا کنید. این فایل زیپی را که ما برای شما تدارک دیده ایم  29 عکس از گوشی HTC DESIRE HD است که شما عزیزان میتوانید این فایل زیپ راکه حدود 5 مگابایت است را از وبلاگ mobilerprograms دانلود کنید. عکس ها همه با کیفیت بالا برای شما عزیزان به اشتراک گذاشته شده است . به زودی یک سری از عکس های گوشی htc sensation و htc incredible s و desire s و گلکسی اس 2 منتشر خواهد شد. امید ما این است که با دانلود این 29 عکس نهایت لذت دیدن را از آن ببرید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

                             



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز و گرامی. امیدوارم حالتان خوب باشد. همان طور که قولشو داده بودم و دوست عزیزی که نظرشان را برای ما ارسال کرد و خواستار نرم افزار دیگری به غیر از نرم افزار بازار بود که ما آن را برای شما تدارک دیده ایم. در این نرم افزار حدود 14 هزار نرم افزار برای دانلود رایگان وجود دارد. با اینکه نرم افزارهای موجود در آندروید مارکت حدود 250 هزارتا است. ولی این نرم افزار هم چیزی کم ندارد و 14 هزار نرم افزار دارد که آدرس IP آن هم سازگاری کامل با آدرس IP ایران دارد. به طور کامل مشکل خود را فقط با دانلود این نرم افزار حل کنید. این نرم افزار بر روی گوشی Htc Dezire Hd  و samsung galaxy s به طور کامل تست شده و نرم افزار به خوبی جواب داد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ mobileprograms  به راحتی دانلود کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

پسورد فایل: www.mobileprgrams.mihanblog.com

                             

 

لینک دانلود: http://20uploads.com/files/1390/tir/Applanet-v2-8-0-3-mobileprograms-.zip



جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:5 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی. برنامه بازار را برای شما محیا کرده ام. شما عزیزان میتوانید با استفاده از این برنامه مستقیم به آندروید مارکت با زبان شیرین فارسی وصل بشید. این برنامه درباره تمامی برناه های موجود در آندروید مارکت با زبان فارسی توضیح داده. و شما راحت میتوانید آن ها را بخوانید و دانلود کنید.از طرفی به دلیل تحریم بودن از کاربران ایرانی نمیتوانند به آندروید مارکت وصل بشوند این برنامه را برای شما تدارک دیدیم.حالا میتوناید به لاحتی این برنامه را از وبلاگ موبایل پروگرام به مدیریت آرمین دانلود کنید. امید ما این است که با دانلود این برنامه لذت کافی را آندروید مارکت فارسی ببرید.

 

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

                          



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 15:0 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. برنامه ای را که ما برای شما محیا کرده ایم برنامه vplayer است که یکی از محبوب ترین پلیرهای آندروید است که اکثر فرمت های موجود را پخش میکند. ما هنگام کارکردن با این نرم افزار این موضوع را متوجه شدیم. نرم افزار زینویس را پخش میکند حتی زیرنویس فارسی را هم به راحتی پخش میکند و مشکلی ندارد. این برنامه را مستقیم بر روی قسمت فون میموری گوشی خود نصب کنید و به هیچ وجه به قسمت Move to sd cart  نبرید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبلاگ bodo2android به راحتی و بدون هیچ مشکلی دریافت کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

                   



ادامه مطلب ...


جمعه 1 مهر 1390برچسب:, :: 14:40 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. میخوایم این وبلاگ جدید رو به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. دقت کنید که این وبلاگ همان وبلاگ به این آدرس است. www.mobileprograms.mihanblog.com این آدرس وبلاگ قبلی ما است. در ضمن توجه کنید که ما قصد  داریم تا این وبلاگ را به سایت واقعی تبدیل کنیم. یعنی www.bodo2android.ir این آدرسی است که قرار است تا آخر ماه بر روی سایت خودمون بگذاریم. تمامی مطلب وبلاگ mobileprograms در این وبلاگ قرار داده خواهد شد. البته فعلا وبلاگ mobileprograms آپدیت میشود یعنی متوقف نمیشود. تا اینکه ما این وبلاگ را تاسیس کنیم و تمامی نرم افزارها رو به این جا انتقال بدیم اونوقت دیگه اون وبلاگ حذف میشه و اطلاع تمامی کاربران وبلاگ mobileprograms میرسانیم که آدرس سایت تغییر کرده. بنده مدیر اصلی سایت bodo2android میباشم.

با تشکر: mohammad reza و  armin_tb10



صفحه قبل 1 ... 38 39 40 41 42 ... 43 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب